Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:25:59 GMT

دور جدید گفت‌وگوهای طالبان و آمریکا امروز آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۳۳۹

دور جدید گفت‌وگوهای طالبان و آمریکا امروز آغاز می‌شود

طالبان اعلام کرد که دور ششم گفت‌وگوهای طالبان و آمریکا امروز در قطر آغاز می‌شود. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت که امروز چهارشنبه اول ماه می سال 2019 میلادی دور ششم مذاکرات بین طالبان و هیئت آمریکایی در دوحه پایتخت قطر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان در حالی از آغاز دور ششم مذاکرات خبر داده است که دور پنجم این مذاکرات بدون پیشرفتی محسوس پایان یافت.

در این نشست‌ها طالبان همواره بر خروج فوری نیروهای خارجی از این کشور تاکید کرده و آمریکا نیز خواستار گفت‌وگو درباره اعلام آتش‌بس و آغاز گفت‌وگوهای طالبان و دولت است که در هیچکدام از این موارد پیشرفتی صورت نگرفته است.

گزارش تسنیم|لویه جرگه در روز نخست/ از کنایه اشرف غنی به تحریم‌کنندگان تا خط و نشان برای طالبانزلمی خلیلزاد: صلح با طالبان به معنای پایان جنگ افغانستان نیستآتش‌بس و آغاز مذاکرات بین‌الافغانی صلح؛ درخواست آمریکا، چین و روسیه از طالبان

موارد اختلاف بسیار بین طالبان و آمریکا سبب شد که در دور گذشته با وجود طولانی شدن مذاکرات و 14 روز گفت‌وگو طرفین به هیچ توافقی دست پیدا نکنند.

طالبان خواستار خروج کامل نیروهای خارجی از افغانستان است.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز

به گزارش قدس آنلاین از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم