Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:46:11 GMT

دلجویی از خانواده شهدا بزرگترین افتخار مسوولان است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۴۱۵

دلجویی از خانواده شهدا بزرگترین افتخار مسوولان است

مهاباد - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار مسوولان است.

به گزارش ایرنا، سردار حبیب شهسواری روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید رحمان ابراهیمی در سردشت اظهار داشت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شجاعت و دلاورمردی شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌ شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی برای همه است.
وی افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکمفرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌ خانواده های معظم شهداست که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.
به گزارش ایرنا در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهید معظم تجلیل به عمل آمد.
شهید رحمان ابراهیمی سال 1395 در درگیری با گروهک ضدانقلاب پژاک در منطقه سردشت به شهادت رسید؛ سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 853 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7562/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ایثار و شهادت دلجویی از خانواده شهدا سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند