Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که نمایندگان فارس یک شکست و یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کردند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که همزمان 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار و تیم گل گهر سیرجان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمایندگان استان فارس نیز که در پیش از بازی آخر در رده‌های هشتم و نهم جدول قرار داشتند، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف حریفان خود رفتند. 

شکست فجر سپاسی در گام آخر 

هفته سی و چهارم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهدای ماهشهر در حالی آغاز شد که سقوط تیم ماهشهری در هفته گذشته مسجل شده بود و تیم فجر سپاسی در نیمه‌های جدول جای داشت تا دو تیم صرفا بازی تشریفاتی را مقابل هم داشته باشند. 

تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر با خطراتی که روی دروازه فجرسپاسی ایجاد کرد توانست در دقیقه 5 به گل برسد. نیمه اول بازی که یک بازی نسبتا سرد از سوی دو تیم بود با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم دقیقه 54 رضا جباری توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه فجر سپاسی کند. در ادامه بازیکنان تیم فجر تلاش‌های زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند تا اینکه در دقایق پایانی فجری‌ها توانستند یکی از دو گل خورده را در دقیقه 88 بازی جبران کنند و در انتها این بازی با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم ماهشهری به پایان رسید.

بازی‌ تشریفاتی «قشقایی» و «فجر سپاسی» در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتباللیگ دسته یک فوتبال| مس کرمان و فجر سپاسی به تساوی رضایت دادندهفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال؛ جدال حساس مس کرمان و فجر سپاسی

تیم شهرداری ماهشهر با 25 امتیاز به عنوان تیم آخرجدول رده‌بندی با لیگ یک وداع کرد و تیم فجر سپاسی با 38 امتیاز و کسب مقام نهم جدول رده‌بندی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

پیروزی شیرین قشقایی در هفته پایانی 

دو تیم شهدای قشقایی شیراز و شهرداری تبریز در یک بازی تشریفاتی نیز به دیدار هم رفتند. تیم قشقایی که از امتیاز میزبانی برخوردار بود توانست در دقیقه 24 برای نخستین بار توسط علی مصلی‌نژاد دروازه تیم شهرداری را باز کند.

هر چند که بعد از به ثمر رسیدن گل، تیم شهرداری خطراتی را روی دروازه قشقایی به وجود آورد اما این جواد عباسی بود که در دقیقه 42 گل دوم را وارد دروازه شهرداری کرد. گل دقیقه 51 تیم شهرداری نیز توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد  تا نیمه اول مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به نفع قشقایی به اتمام برسد.

در ابتدای نیمه دوم دروازه‌های هر دو تیم با خطراتی روبه‌رو بود تا اینکه دقیقه 68 با خطایی که روی محمد مهری در محوطه جریمه تیم شهرداری رخ داد تیم قشقایی صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد مهری از روی نقطه پنالتی گل سوم تیم قشقایی را به ثمر رساند.

همچنین در دقیقه 73 این بازیکن فرصت طلب، گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. محمدرضا زینال خیری در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی توانست یکی از گل‌های خورده تیم شهرداری را جبران کند تا در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 1 به نفع قشقایی شیراز به پایان برسد.

پس از این دیدار تیم قشقایی با 39 امتیاز و تیم شهرداری با 28 امتیاز  به ترتیب در رتبه‌های 8 و 15 جدول قرار گرفتند و کار خود را در ایستگاه آخر این مسابقات به پایان رساندند. 

انتهای پیام/  ت

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود