Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:05:02 GMT

جشن آغاز عبادت و بندگی شکوفه های مهدوی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۹۶۹

جشن آغاز عبادت و بندگی شکوفه های مهدوی

به همت گروه جهادی آل یاسین، جشن شکوفه های مهدوی دانش آموزان مدرسه شهدای معلم در مهدیه شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، صبح امروز به همت گروه جهادی و فرهنگی آل یاسین، حوزه یک الزهرا(س) و با همکاری مدرسه شهدای معلم و معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج، جشن شکوفه های مهدوی در مهدیه شهرستان قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین رضا ملکی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، ضمن تبریک جشن تکلیف به دانش آموان، اظهار داشت: انسان در دین مبین اسلام جایگاه با ارزش و والایی دارد و این ارزش گذاری در رفتار ائمه و امامان معصوم قابل مشاهده است.

وی افزود: معنای واقعی سن تکلیف این است که شما در نزد خداوند ارزشمند هستید و خداوند شما را به عنوان بندگانی شایسته و لایق عبادت به درگاه خدای باری تعالی قرار داده است. با رسیدن به سن تکلیف، دوران کودکی به پایان میرسد و باید به برنامه های عبادی مانند نماز و روزه توجه ویژه داشت و دستورات خدا را اجرا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی افزود: خداوند در سوره های نساء و نور به حجاب زن اشاره کرده است و حفظ حجاب بر شما واجب شده و مراتب محرم و نامحرم را باید رعایت کنید.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: اگر کسی در راه خداوند قدم بردارد و خداوند را عبادت کند خدا او را در زندگی یاری خواهد رساند و او را دوست خواهد داشت و اگر خداوند کسی را دوست داشته باشد او در زندگی موفق خواهد بود. رحمت خداوند بر همه جاری است و نعمت های خاص خدا مخصوص انسان های شایسته است.

در این جشن که همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بود، آموزش احکام و نماز به صورت شعر و نمایش داده شد و در پایان دانش آموزان با خواندن سوگند نامه، نماز شکر با حضور حجت الاسلام ملکی اقامه کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند