Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:55:50 GMT

اجرای طرح تکاپو برای 10 رسته اشتغال‌زا در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۷۲۹۴

اجرای طرح تکاپو برای 10 رسته اشتغال‌زا در گیلان

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه طرح تکاپو در گیلان با ۱۰ رسته اولویت دار اشتغال‌زا اجرا می‌شود گفت: این رسته‌ها در حوزه گردشگری، پوشاک، شیلات و صنایع دستی گیلان است.

به گزارش ایلنا از رودسر، محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان امروز در نشست شورای مهارت شهرستان رودسر گفت: طرح تکاپو در گیلان با ۱۰ رسته اولویت دار اشتغال‌زا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان، با بیان اینکه این رسته‌ها در حوزه گردشگری، پوشاک، شیلات و صنایع دستی گیلان است، گفت: هدف از اجرای طرح تکاپو ایجاد اشتغال پایدار در راستای آموزش‌های مناسب و تخصصی مطابق با نیاز‌های استان است.

اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به اینکه مهارت آموزی، نیاز روز کشور برای ایجاد اشتغال است، گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای پل ارتباطی بین آموزش و بازار کار است.

وی، با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با نیاز روز باشد، افزود: در این راستا بروز رسانی تجهیزات کارگاهی مراکز فنی و حرفه‌ای ضروری است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان اشتغال بازار کار فنی و حرفه ای مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان