Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مهمی میان مالدینی و کونته برگزار شده است که نتیجه آن، می تواند تکلیف سرمربی بعدی میلان را مشخص کند.

طرفداری- این روزها نامی که بیشتر از همه در اطراف باشگاه میلان شنیده می شود، نام آنتونیو کونته است. سرمربی‌ای که خواهان زیادی دارد و تیم های ایتالیایی برای جذبش تلاش می کنند.

به گزارش آنتونیو ویتیلو از میلان نیوز، طی ساعت گذشته اولین برخورد و ملاقات میان پائولو مالدینی و آنتونیو کونته شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان، شخصا برای ترغیب کردن کونته وارد عمل شده است. از آنجایی که امروز صبح در تمرینات میلان، لئوناردو و گازیدیس حضور داشتند و مالدینی غایب اصلی بود، این احتمال افزایش یافت که او برای مذاکره رفته است.

همچنین خبرنگار نزدیک به میلان از مدیاست گزارش می دهد، کونته در حال حاضر دو پیشنهاد جدی دریافت کرده است. تیم های رم و میلان به صورت رسمی وارد مذاکره شده اند و ظاهرا تا این لحظه، اولویت کونته، روسونری است. یکی از دلایل اصلی این اتفاق، ضمانت های قوی الیوت و پروژه آن ها برای تقویت تیم بوده که توانسته آنتونیو را وسوسه کند. همچنین نباید از ذکر این نکته گذشت که از لحاظ مالی، پیشنهاد دیاولو نسبت به رم برتری دارد.

این روزها میلان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آتی می جنگد اما این طبق گزارش ها، کونته به هیچ وجه شرط حضور در این مسابقات را نگذاشته و تصمیم پایانی‌اش، بر محور این موضوع نخواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد