Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از برگزاری استارتاپی در حوزه مدیریت صنایع آب کشور و احیای دریاچه ارومیه در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، یعقوب پور اسد در همایش ملی فناوری های نوین در صنعت آب با نگرشی بر احیای دریاچه ارومیه که در دانشکده فنی و حرفه ای استان برگزار شد در تشریح اهداف برگزاری این همایش با بیان اینکه مدیریت منابع آبی و روان آب ها به منظور جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی از مهم ترین مسائل روز کشور است خاطرنشان کرد: آشنایی مهارت محور دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان با مسائل مربوط به حوزه آب و پاسخ گویی به برخی سؤالات عمومی جامعه در خصوص جامعه نظیر پایان یا عدم پایان دوره خشکسالی کشور از مهم تربن اهداف برگزاری همایش حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی ماه های آینده استارت آپی با عنوان ارائه ایده های فنی و علمی دانشجویان در حوزه صنعت آب برگزار می شود تا ضمن کمک به اشتغال دانشجویان و تجاری شدن ایده های برتر از پتانسیل های این استارت آپ در راستای صنعت آب کشور و احیای دریاچه ارومیه نیز بهره مند شویم.
پور اسد با اشاره به توجه ویژه به دانشگاه ها در برنامه ششم توسعه افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی علی رغم برخی بی توجهی ها در مسیر ریل توسعه و پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی خود پیش می رود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 توسعه و پیشرفت جامعه دریاچه ارومیه صنعت فنی و حرفه ای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۲۰۳ حلقه چاه‌غیرمجاز در استان پر و مسدود شد که با پرشدن این تعداد چاه غیرمجاز ۱۴ میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی و از هدر رفت آب جلوگیری شده است.

وی عمق چاه‌های مسدود شده پارسال را ۱۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: تعداد چاه‌های‌مجاز استان ۳۶ هزار و ۶۱۲ حلقه است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۸۲ حلقه در حوضه آبریز دریاچه ارومیه قرار دارد.

رستگاری اضافه کرد: از مجموع چاه‌های‌مجاز استان ۳۲ هزار و ۳۰۵ حلقه مربوط به بخش کشاورزی، هزار و ۳۳۳ حلقه بخش آشامیدنی و بهداشت و ۲ هزار و ۹۷۴ حلقه مربوط به بخش صنعت و خدمات است.

وی، با اشاره به اصلاح و تعدیل پروانه‌های چاه‌های‌کشاورزی استان، گفت: پارسال از ۲۱ هزار و ۳۶۹ حلقه چاه کشاورزی حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه، ارس و زاب، هزار و ۵۷۹ حلقه چاه تعدیل شد که بیش از ۳۴ میلیون و ۱۵۳ هزار مترمکعب آب صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در خصوص نصب کنتور‌های حجمی هوشمند و مکانیکی هم تصریح کرد: پارسال از ۶۷۹ کنتور نصب شده، عملکرد تعداد ۵۸۱ دستگاه در سامانه MCDM مشاور دزآب نیز بارگذاری و تأیید شده و مابقی (فرم‌های اعلام وضعیت) برای ثبت اطلاعات چاه‌های مذکور به شرکت دزآب ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد