Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه داد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است، عنوان کرد: دست‌های مافیایی وحشتناکی در کار است؛ از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم آستین بالا بزند و با دو چیز شدیداً مقابله کند؛ یکی قاچاق و دیگری سوءاستفاده‌های کلان.

 آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، در جلسه درس خارج در مسجد اعظم، با بیان اینکه داد مردم از مسئله گرانی و تورم بلند است، بیان کرد: دو دسته در این گرانی دست به دست داده اند؛ دولت از یک سو و ملت هم از سوی دیگر گران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی برخی مرکز فروش مانند قصابی و رستوران‌ها به دلیل گرانی و از دست دادن مشتری، ادامه داد: دست‌های مافیایی وحشتناکی در کار است؛ از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم آستین بالا بزند و با دو چیز شدیداً مقبله کند؛ یکی قاچاق و دیگری سوءاستفاده‌های کلان.

این مرجع تقلید افزود: در خبرها بود که فردی با هم دستی برخی بانک‌دارها 500 میلیون ارز ارزان برای واردات گرفته و همه را در بازار فروخته است، چه کسی چنین جرآتی دارد؟ بی شک کسی که 500 میلیون دلار 4,200 تومان می‌گیرد، تنها نیست.

مکارم شیرازی با تاکید بر مبارزه شدید با این دو مقوله گفت: با شجاعتی که در آقای رئیسی سراغ داریم ان شاءالله این دو را به شدت پیگیری می‌کنند و لازم است محاکمه این دو دسته به سرعت انجام شود و مردم ببینند.

منبع: ایسنا 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | شیرازی ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند

به گزارش همشهری آنلاین بارش باران در نوروز شیراز باعث مهمان نوازی ویژه مردم استان شد. فارغ از طراوتی که باران به بهار شیراز بخشیده است باز هم شاهد هستیم که مهربانی شهروندان این کلان شهر آنان را زبانزد تمام مردم ایران کرده زیرا با شروع بارش های بهاری اهالی شیراز با درج پیام در سایت هایی نظیر دیوار از اسکان داوطلبانه گردشگران خبر دادند.

کد خبر 840911 برچسب‌ها خبر مهم نوروز شهر شيراز

دیگر خبرها

  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • عکس | شیرازی ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند