Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@17:23:33 GMT

توسعه زیرساخت های ریلی، ایستگاهی و زیر بنایی ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۹۰۴۷

توسعه زیرساخت های ریلی، ایستگاهی و زیر بنایی ضرورت دارد

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه آهن خراسان بر توسعه زیرساخت های ریلی، ایستگاهی و زیر بنایی در ایستگاه راه آهن مشهد تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمدهادی ضیایی مهر گفت: توسعه زیرساخت ها به خاطر این است که حدوداتوسعه زیرساخت های ریلی، ایستگاهی و زیر بنایی ضرورت دارد نیمی از قطارهای مسافری در سطح شبکه ریلی، در مسیر خراسان رضوی و منتهی به مشهد تردد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 14 خط اصلی و 50 خط فرعی و پارکینگ با هفت سکو در ایستگاه مشهد آماده خدمت رسانی است، افزود: در عین حال این اداره کل با تعداد 15 ایستگاه در مسیر ریلی مشهد – تهران و هشت ایستگاه در مسیر ریلی مشهد – سرخس تمامی زیرساخت های ریلی، ایستگاهی و زیر بنایی را جهت عزیمت و جا به جایی مسافرین به صورت کامل با تجهیز ایستگاه ها و سالن انتظار و خدمات پیش بینی شده در ایستگاه های ذکر شده فراهم کرده است.

 مدیرکل راه آهن خراسان در ادامه ضریب اشغال قطارهای مسافری مسیرهای ریلی منتهی به مشهد را در سال 97 دارای افزایش نسبت به سال قبل تر اعلام کرد و گفت: پارسال متوسط ضریب اشغال قطارهای مسافری در مسیرهای ریلی تهران - مشهد و بالعکس 83 درصد بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل (96) 13 درصد رشد داشته است.

وی خروج سالن های با عمر 45 سال به بالا و تعدادی از واگن های 30 ساله از سیستم ریلی، راحتی و وجود تنوع خدمات در قطارهای مسافری، کاهش زمان سفر و تاخیرها به ویژه در مسیرهای ریلی تهران – مشهد و بالعکس، چرخشی کردن قطارهای مسافری و استفاده از زمان خواب (توقف) این قطارها را علت این افزایش ضریب اشغال دانسته است.

ضیائی مهر افزود: در سال گذشته ارتباط ریلی مستقیم چهار شهر جدید نیز از جمله رشت، کرمانشاه، همدان و ارومیه با مشهد در حوزه مسافری برقرار شد و 10 رام قطار مسافری پنج ستاره در مسیرهای مشهد – تهران، مشهد – قم و مشهد – زنجان نیز تردد داشتند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون گفت: با توجه به افزایش کیفیت ارائه تصویر و افزایش تعداد شبکه‌هایی که در اپلیکیشن آرشیو می‌شود، قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد، به علت سختی این کار برای کاربران در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم، با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن باز گردد.

وی ادامه داد:کاربران می‌توانند با اینترنت دانلود منیجر برنامه‌ها را دانلود کنند، اما در تلاش هستیم شرایط را برای دانلود از تلوبیون به راحتی فراهم شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.