Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون باشگاه سایپا به صحبت‌های علی دایی بعد از بازی با ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت: پرداختی ما به بازیکنان ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده و تیم‌های دیگر هم همین اندازه از قراردادشان را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش صدای ایران از مهر، علی دایی بعد از برد تیم فوتبال سایپا مقابل ذوب آهن به شدت از مشکلات مالی باشگاه سایپا گلایه کرد و گفت مدیرعامل و معاونی که به این باشگاه آمده اند (مصطفی مدبر و محمدعلی ترکاشوند) با او مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات سایپا به قدری علی دایی را در تنگنا قرار داده است که وی عنوان کرد در انتظار پایان فصل و فرار از این تیم است.

صحبت دایی درباره مشکلی که معاون باشگاه با او دارد در ظاهر به دوران حضور ترکاشوند در پرسپولیس بر می‌گردد؛ زمانی که علی اکبر طاهری مدیرعامل و ترکاشوند معاون پرسپولیس بودند و برای پرداخت مطالبات علی دایی از این تیم به مشکل خوردند.
ترکاشوند درباره گلایه‌های علی دایی به خبرنگار مهر گفت: چرا باید با علی دایی مشکل داشته باشم؟ ما حتی برای تماشای چند بازی به ورزشگاه رفتیم ولی این مسابقه چون شهرستان بود نرفتیم.

وی درباره اینکه دایی عنوان کرده بازیکنانش ۵۰ درصد قراردادشان را گرفته اند، تصریح کرد: مگر پرداختی تیم‌های دیگر چقدر بوده است. تیم‌های دیگر هم در حد ۵۰ یا ۶۰ درصد پرداختی داشته اند.

معاون باشگاه سایپا درباره اینکه گویا مشکلات شما و دایی به دلیل ذهنیتی است که از پرسپولیس بر جای مانده است، تاکید کرد: بنده اصلاً ذهنیتی از آقای دایی ندارم. ایشان از دوستان قدیمی من است که دوستش دارم. حتی پیش از پرسپولیس با علی دایی رفیق بودم.

ترکاشوند ادامه داد: ما حتی جلسه‌ای با علی دایی داشتیم و آقای مدبر عنوان کرد مشکلات برطرف می‌شود. در این جلسه مدیرعامل باشگاه گفت که تیم‌های دیگر هم در حد ۳۰ یا ۴۰ درصد پرداختی داشته اند. هرچند که قرار است هفته آینده بخشی از قراردادها را پرداخت کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار