Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از همه دستگاه‌ها و مسئولین و کارکنان بخش‌های مختلف درخواست کرد با همه توان در گسترش امنیت و ثبات و استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان و کج‌روان وقفه‌ای در این مسیر ایجاد کنند. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه‌ای شهادت روحانی همدانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در متن بیانیه آمده است:   بسم رب الشهداء
شهادت هنر مردان خداست.امام خمینی(ره)
عروج ملکوتی روحانی شهید حجه الاسلام والمسلمین مصطفی صادقی را به خانواده آن شهید، روحانیت انقلابی ومبارز وبخصوص جامعه روحانیت همدان تبریک وتسلیت عرض می‌کنیم.
اسلام عزیز با جان نثاری این فرزانگان، راه پرفروغ وعزت بخش وحیات آفرین خود را تداوم بخشیده است و بی شک این افتخار آفرینی امتداد خواهد داشت.
جامعه روحانیت مبارز با تأکیدبر ضرورت استقامت بر مسیر و رسالت والای روحانیت وآ مادگی خود و روحانیت انقلابی بر جان فشانی و ایثار و تلاش بی وقفه و مبارزه بی امان در راه تحقق اهداف نظام اسلامی وسعادتمندی ملت مسلمان و شریف ایران از همه دستگاه‌ها ومسئولین وکارکنان بخش‌های مختلف انتظار دارد تا با همه توان در گسترش امنیت وثبات واستقرار نظم وجلوگیری از هرج ومرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان وکجروان وقفه‌ای در این مسیر ایجاد کرده و اخلالگران و بداندیشان ذهن مردم و به خصوص جوانان را با شایعه پراکنی مسموم کنند.
از خداوند متعال علو درجات آن شهید والامقام وصبر واجر برای خانواده وهمه بازماندگان وهمرزمان شهید او وعزت بیشتر اسلام ومسلمین را خواستاریم.   انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز طلبه همدانی صبر و استقامت اهداف نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۸ فلسطینی در بمباران غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شمال شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۱۲ فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه مغازی واقع در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۶ نفر به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • مسئولان حکومتی مراقب خطر لغزش از مسیر علوی باشند
  • شهادت ۱۸ فلسطینی در بمباران غزه
  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در تجاوز نظامی به غزه
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال