Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان، تفاهم نامه مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با رویکرد پیشرفت، آبادانی و توسعه شهرستان های دلفان و کوهدشت امضاء می شود

«سید موسی خادمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: امروز(11 اردیبهشت) با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم نامه مشارکت و همکاری این ستاد با استانداری لرستان امضاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان، اظهار داشت: در قالب این تفاهم نامه، بستر همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مدیریت و راهبردی طرح پیشرفت، آبادانی و توسعه شهرستان های دلفان و کوهدشت استان لرستان فراهم می شود.

 

استاندار لرستان، با اشاره به خسارت های گسترده سیل 12 فروردین در استان لرستان، گفت: سیل اخیر موجب تاخیر در روند رشد و توسعه استان شده است.

 

خادمی، بیان کرد: زیرساخت ها، منازل مردم و تعداد زیادی از واحد های تولیدی و صنعتی استان در سیل اخیر دچار خسارت زیادی شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: به رغم بزرگی سیل لرستان و کم سابقه بودن این سیل در قرن اخیر، به حمد الله در سایه اطلاع رسانی های به موقع، تخلیه منازل حاشیه رودخانه ها و مناطق حادثه خیز و اسکان مردم در مکان های امن، خسارت جانی این سیل به حداقل رسید.

 

خادمی، با اشاره به برآورد خسارت های سیل لرستان، اظهار کرد: محاسبه برآورد خسارت در حوزه زیرساخت ها و کشاورزی در استان در حال انجام است.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبرگزاری شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان شبستان نمایشگاه کتاب قم مرحله کشوری مشهد کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد اجرایی فرمان امام ره خسارت سیل بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ریاست غفور کارگری در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این نشست به ریاست غفور کارگری رئیس و با حضور سید محمدپولادگر سرپرست کاروان، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی‌ها، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزرش‌های جانبازان و توان‌یابان و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص انجام تست‌های سنجش و نیز ارزیابی عملکرد ورزشکاران، شیوه تهیه مکمل‌ها و نحوه در اختیار قرار دادن آنها به ورزشکاران و سایر موارد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • پیش‌بینی برداشت ۵۰هزار تن نخود در دلفان
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان