Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:51:59 GMT

تلاش وزارت بهداشت جهت کاهش میزان زایمان سزارین

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۳۴۰

تلاش وزارت بهداشت جهت کاهش میزان زایمان سزارین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه گردهمایی مامایی استان گفت: کاهش تمایل بانوان به زایمان سزارین و افزایش زایمان طبیعی از جمله برنامه‌های مهم وزارت بهداشت و سیاست بهداشتی کشور است.

وی با اشاره به وظیفه حساس و تاثیر گذار ماما‌ها رازداری، صبوری و حفظ آرامش را از جمله ویژگی‌های یک ماما برجسته و توانمند دانست و افزود: یک ماما می‌تواند با رفتار و گفتار مناسب دوران حاملگی و زایمان را به لذت بخش‌ترین دوران زندگی یک زن مبدل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با اشاره به وجود چهارصد و ۵۰ ماما در استان مامایی را یکی از با قدمترین خدمات در طول تاریخ حیات بشر دانست و گفت: عملکرد خوب، رضایت بیماران و کاهش آمار زایمان سزارین از جمله شاخصه‌های انتخاب ماما برتر است.

انتهای پیام/ی

کاهش تمایل بانوان به زایمان سزارین یکی از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارداری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

به گزارش برنا، وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیئت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه