Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:39:08 GMT

راه‌یابی سه اصفهانی به اردوی تیم ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۷۲۲

راه‌یابی سه اصفهانی به اردوی تیم ملی تکواندو

سه اصفهانی به اردوی تیم ملی تکواندو راه یافتند تا برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آماده شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر در تهران برگزار و ۲۴ هوگو پوش موفق شدند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

علی توکلی، پژمان مرادی و محمد آمویی تکواندوکاران استان اصفهان جواز حضور در این اردو را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ۳۱ تیرماه به مدت دو روز در "امان" اردن برگزار می‌شود.

افراد راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر:

آریان ابراهیم‌زاده (البرز)، سید هیربد صادقی (مازندران)، نیما نوری (تهران)، علیرضا متولد شهرستان (مازندران)، علی توکلی (اصفهان)، پاشا عطاردی (البرز)، شایان رستمی (زنجان)، محمدجواد اسماعیل‌پور (مازندران)، امیرسینا بختیاری (زنجان)، آرمین گودرزی (البرز)، حامد اصغری (آذربایجان شرقی)، کیا گودرزی(همدان)، پدرام جمشیدی (تهران)، امیرحسین بهرآبادی (البرز)، یزدان امجدیان (تهران)، حسین پرمهر (فارس)، علی اکبری (تهران)، حسین فرجی تبار (تهران)، مهدی مقدم (زنجان)، علی نجفی (آذربایجان شرقی)، اشکان زحمتکشان (لرستان)، پژمان مرادی (اصفهان)، محمد آمویی (اصفهان) و محمدرضا نوروزی (قزوین)

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکواندو تکواندو اصفهان تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه

ایسنا/اصفهان مردم اصفهان در تجمعی خودجوش در گلستان شهدای اصفهان، از اقدام عملیاتی سپاه در حمله اسرائیل اعلام حمایت کردند.

سحرگاه امروز، یکشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه اقشار مختلف مردم اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان و در جوار مزار شهید زاهدی، از اقدام عملیاتی سپاه در حمله اسرائیل اعلام حمایت کردند.

مردم حاضر در این تجمع با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و شهید سلیمانی و شهید زاهدی، از تنبیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند. 

رژیم صهیونیستی، ۱۳ فروردین‌ماه امسال به کنسولگری ایران در دمشق حمله موشکی کرد که در جریان این حمله، هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران و از جمله سردار شهید زاهدی، به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳