Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه البرزگفت: با هدف روان‌ سازی تردد خودروها، جمعه (13 اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ رضا گودرزی امروز گفت: با هدف روان‌ سازی تردد خودروها، جمعه این هفته (13 اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه می‌ شود.
 
وی افزود: بر این اساس از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گودرزی اظهار داشت: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 17روز جمعه 13 اردیبهشت الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
 
گودرزی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در مناطق کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس، رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
 
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
 
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

          انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمید احمدی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه  جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد نزول بارش رحمت الهی به صورت پراکنده در  مسیرهای منتهی به شیراز، داراب، زرین دشت، سروستان، خرامه، کوار، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، محدوده خسرو شیرین آباده، فسا، استهبان، نی ریز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند هستیم که به دلیل ماهیت بارش‌های بهاری شدت و ضعف آن‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است.
احمدی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ١٤٣ تردد شمار فعال در  جاده های برون شهری، در مقایسه با دیروز،  ٣ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته اوج تردد بین ساعات ٧ تا ٨ صبح دیروز و  در مسیر مرودشت - شیراز و کمترین تردد در  جاده یاسوج - اقلید بین ساعات ١۴ تا ۱۵ ثبت شده شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • تردد روان در جاده های فارس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس