Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:48:11 GMT

علی پهلوان برنده یک جایزه آهنگسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۲۲۳۸

علی پهلوان برنده یک جایزه آهنگسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آهنگ «ناب» ساخته علی پهلوان در یک مسابقه بین‌المللی آهنگسازی که در کشور آمریکا شرکت کرده بود، با آرای هیأت داوران به عنوان برنده بخش آرای مردمی معرفی شد.

این خواننده و آهنگساز ضمن ابراز خوشحالی دریافت این عنوان از تمامی کسانی که در این مسابقه به او رأی دادند، صمیمانه تشکر کرد.

مسابقه بین‌المللی آهنگسازی هرساله در شهر نشویل آمریکا برگزار می‌شود و هنرمندانی مشهور و مدیران صنعت موسیقی داوری مسابقه را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4605661 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی پهلوان موسیقی پاپ تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید

موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد. همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است.

ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد صادق زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ستوده نسب (کت استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا