Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حکم جلب مهناز افشار به علت شکایت سیدغفار دریاباری توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شد.

حکم جلب مهناز افشار به علت شکایت سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی که مهناز افشار به استناد حساب جعلی متعلق به او اقدام به شایعه پراکنی کرده بود، توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

*صدور احضاریه برای مهناز افشار
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در این باره با بیان اینکه مهناز افشار دو پرونده در شعبه 3 بازپرسی دادیاری شهرستان بابل دارد، گفت: یکی از اتهامات مهناز افشار تشویش اذهان عمومی به‌شمار می‌رود که در پی شکایت سید غفار دریاباری طلبه مازندرانی صورت گرفته است.

سیدیونس حسینی‌عالمی از صدور احضاریه برای مهناز افشار خبر داد و اظهار کرد: این بازیگر معروف شاکی خصوصی دارد و برای پاسخگویی به دادسرا احضار شده است.

وی با بیان اینکه دادسرای بابل این احضاریه را به نیابت برای دادسرای فرهنگ و رسانه تهران داده است، گفت: این احضاریه در خصوص توئیت مهناز افشار می‌باشد که از عکس سید غفار دریاباری طلبه مازندرانی سواستفاده کرده است.

توضیحات وکیل طلبه مازندرانی درباره شکایت از مهناز افشار

وکیل مدافع شاکی مهناز افشار درباره شکایت موکلش از این بازیگر و تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل مبنی بر احضار افشار توضیحانی ارائه کرد.

احسان خاکزاد شاهاندشتی تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای ناحیه 31 تهران مبنی بر احضار مهناز افشار را تایید کرد و گفت: تصویر نیابت منتشر شده در فضای مجازی کاملاً صحیح است.

وکیل مدافع سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی و شاکی مهناز افشار افزود: متهم با بازنشر نابخردانه تصویر و متنی جعلی که از موکل در فضای توییتری منتشر و تا قبل از آن هم دیده نشده بود، باعث شد این طلبه از همه جا بی‌خبر مورد هجمه افراد و تهدید و توهین قرار گیرد.

شاهاندشتی اضافه کرد: بر همین اساس از مهناز افشار به اتهام نشر اکاذیب و انتشار بدون اجازه تصویر افراد حسب مواد 17 و 18 قانون جرایم رایانه‌ای شکایت کردیم که به دنبال این شکایت، دادسرای بابل برای احضار و انجام تحقیقات به دادسرای تهران نیابت داد.

این وکیل دادگستری همچنین درباره بند پایانی درخواست نیابت مبنی بر مطرح بودن پرونده دیگری به اتهام تشویق به فساد و فحشا برای مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز گفت: این بخش مربوط به اعلام جرم یک شخص حقیقی در بابل علیه مهناز افشار به خاطر اقدامات او در فضای مجازی است که این مسئله نیز به تهران نیابت داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم