Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:10:25 GMT

کارت اعتباري ملل راهي بازار مالي شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۲۳۵۲

کارت اعتباري ملل راهي بازار مالي شد

خبرگزاري آريا- براساس ميانگين حساب، کارت اعتباري برابر ميانگين محاسبه مي‌شود و به اشخاص تعلق گرفته و شخص مي‌تواند از اعتبار خود به صورت کارت اعتباري و تسهيلات استفاده کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدرضا مروجي، قائم‌مقام موسسه اعتباري ملل با تاکيد براينکه متقاضيان به دو شيوه و با سپرده‌گذاري وکسب اعتبار مي‌توانند از کارت اعتباري موسسه اعتباري ملل استفاده کنند، افزود: کارت اعتباري ملل در نوع اول با افتتاح حساب قابل‌دريافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين نوع با افتتاح حساب، سپرده يکساله پنج درصد از ميانگين حساب براي دريافت کارت اعتباري محاسبه مي‌شود. اين نوع اول صدور کارت اعتباري است و نيازي به ضامن ندارد.
قائم‌مقام موسسه اعتباري ملل با بيان اينکه در نوع دوم، متقاضيان با افتتاح حساب کوتاه مدت مي‌توانند از شرايط دريافت کارت اعتباري استفاده کنند، تصريح کرد: در اين نوع، ميانگين حساب در دوره به‌عنوان امتياز مورد محاسبه قرار مي‌گيرد.
مروجي تصريح کرد: براساس ميانگين حساب، کارت اعتباري برابر ميانگين محاسبه مي‌شود و به اشخاص تعلق گرفته و شخص مي‌تواند از اعتبار خود به صورت کارت اعتباري و تسهيلات استفاده کند.
وي به ديگر تسهيلات اين موسسه اشاره کرد و گفت: طرح افق که در سال گذشته نيز در موسسه اعتباري ملل اجرا مي‌شد در سال جاري نيز تا خرداد ماه تمديد شده است.
متقاضياني که قصد خريد کالاي ايراني دارند مي‌توانند از تسهيلات موسسه اعتباري ملل استفاده کنند. مبلغ اين تسهيلات براي افراد حقيقي 45ميليون تومان است و افراد حقوقي نيز مي‌توانند 270ميليون تومان دريافت کنند.
به گزارش پولي مالي، البته افراد بايد داراي سپرده مفتوحه نزد موسسه بوده و پرداخت تسهيلات به اشخاص حقيقي تا سقف 45ميليون تومان منوط به دارا بودن حداقل 90ميليون تومان سپرده بوده و پرداخت تسهيلات با بررسي دقيق، اعتبارسنجي ورعايت کامل مقررات و بخشنامه‌هاي ابلاغي بانک مرکزي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارت اعتباري ملل بازار مالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد