Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث آریان متین رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: توسعه زیر ساخت های ورزشی در اندیمشک سرعت یافته و نقش مهمی در رشد ورزش شهرستان دارد.

او با اشاره به پروژه های در حال ساخت، گفت: در حال حاضر احداث سالن ورزشی کوی جانبازان، تکمیل و بازسازی جاده سلامت فرهنگیان، چمن شهر چم گلک و حسینه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک افزود: همچنین با توجه به مقبولیت رشته کشتی، سالن بدنسازی پایگاه قهرمانی کشتی در کوی شهدا احداث خواهد شد.

آریان متین بیان کرد: ساخت و تکمیل زیر ساخت های ورزش در اندیمشک موجب شده که بخش ورزش در این شهرستان رشد چشم گیری داشته و موفقیت های فراوانی کسب کند.

رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در پایان گفت: این پروژه ها نقش مهمی در توسعه ورزش شهرستان خصوصا مناطق کم تر برخوردار ایفا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان خوزستان اندیمشک برنا خوزستان سالن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی حکمی از سوی "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمید حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب منصوب و از زحمات "جلائیان" در زمان تصدی تقدیر شد .

مراسم معارفه حسین پور و تودیع جلائیان با حضور روح الله طوسی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و سادات حسینی رئیس حراست اداره کل و همکاران حوزه شمال غرب انجام شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896285

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر