Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح اشتغالزایی در ۷۰ روستای اسدآباد توسط بنیاد برکت خبر داد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از  اسدآباد، اکبر رنجبرزاده  ظهر امروز در همایش شوراها اظهار داشت: بنیاد برکت با 1000 میلیارد تومان اعتبار در 70 روستای این شهرستان 250 طرح اشتغال زایی متناسب با هر روستا اجرا خواهد کرد که این امر برای این شهرستان گام بلندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اسدآباد از بین دو استان همدان و کرمانشاه در بنیاد برکت برای ایجاد طرح های اشتغالزایی انتخاب و قرار گرفته افزود: بانک‌ها مردم را با سود های بالای خود گرفتار و صدای علمای قم را در آورده اند و دیگر عملا  بانک‌ها نقشی در رونق تولید و تسهیل گری در رونق تولید ندارند که نیاز است این سیستم بانک‌ها اصلاح شده و  از وضعیت بنگاه اقتصادی  خارج شوند.

14 هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی روستایی به استان‌ها ابلاغ شد24 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان ایلامی پرداخت شد82 درصد تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کرمان پرداخت شد

رنجبرزاده در  بخش دیگری از سخنانش  از افتتاح سد نعمت آباد در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: امسال افزون بر 30 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته که در بین 3 و یا 4 استان اختصاص این میزان اعتبار به پروژه های سدسازی  بی نظیر بوده است.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه 80 میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی و فراگیر اسدآباد وارد سامانه کارا شده تصریح کرد: تنها 50 میلیارد تومان از طرح های فوق در هشتم و نهم اسفند ماه سال گذشته توسط ادارات صمت ،میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی وارد سامانه شده اند و این در حالی است که ثبت نام طرح ها در سامانه باید توسط متقاضیان صورت گیرد.

 کریم حمیدوند کمبود اعتبارات شهرداری شهر اسدآباد را از بزرگترین مشکلات شهرداری اسدآباد و آجین برشمرد و افزود:به دلیل نداشتن  درآمد پایدار توسط شهرداری شهر در حال حاضر 50 درصد بودجه شهرداری شهر اسدآباد توسط دولت تامین می شود که این امر جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد

سرهنگ پاسدار علی مرغزاری روز شنبه در بازدید از روند عملیات اجرایی اتصال انشعابات آب شرب خانگی در روستای حاضر میل دهلران اظهار کرد: با توجه به تنش آبی در این شهرستان کار ساخت سه مجتمع بتنی گورابین، وحدت، انقلاب و پتک دیناروند در قالب تفاهم‌نامه به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مخازن بتنی آب روستاهای زرآب، هفتکده، سرکمر و هاویان اجرا و سه مخزن بتنی هم در دست اقدام است.

مرغزاری به اجرای ۶۳ کیلومتر خط انتقال آب به این روستاها اشاره کرد و گفت:۷۳ کیلومتر شبکه اصلی آب شرب داخلی روستاها نیز عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: ظرف چند روز آینده کار تکمیل انشعابات منازل روستایی نیز وارد فاز اجرایی و تکمیل خواهد شد.

وی ابراز کرد: در روستای حاضرمیل در بخش مرکزی دهلران عملیات اجرایی شبکه داخلی آبرسانی شروع شده تا خانوارها از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد

مرغزاری گفت: در فاز بعدی روستاهای بخش موسیان و به‌ویژه بخش دشت عباس نیز در دستور کار جهاد آبرسانی قرار دارد.

سرهنگ علی عبدالهی، مسئول بسیج سازندگی سپاه دهلران نیز با قدردانی از شرکت آبفا و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: که این طرح مشترک را اجرایی کرده اند قدردانی کرد.

وی گفت: کار آزمایش شبکه اصلی در روستای حاضرمیل در حال انجام است و بعد از آن اتصال انشعابات خانگی انجام خواهد شد.

طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل و عضو شورای اسلامی این روستا هم با قدردانی از خدمات دولت و نظام، افزود: پیمانکار اتصال انشعابات آب شرب منازل روستای حاضرمیل پای کار آمده و طرح تعویض شبکه اصلی آب شرب خیابانهای داخل روستا سال گذشته با تفاهم نامه بین بسیج سازندگی سپاه و آبفای استان تکمیل شده است.

مراد رضازاده افزود: با اتصال شبکه منازل به لوله اصلی ضمن جلوگیری از پرتی آب موجب تقویت فشار آب شرب خواهد شد.

دهلران در ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد