Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور توسعه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و اجرایی کردن یادداشت تفاهم‌های منعقد شده بین ستاد نانو کشورمان با شرکت‌های دانش بنیان ارمنی، سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در ایروان با سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راه‌های گسترش همکاری‌ها بین مؤسسات علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان دو کشور به ویژه در حوزه تحقیقات سلول‌های دانش بینان و فناوری نانو مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته هیأت نانو ایران به ارمنستان و شکل‌گیری همکاری‌های مشترک بین طرفین که منجر به انعقاد چندین قرارداد همکاری بین ستاد نانو و شرکت‌های دانش بنیان ارمنی شد، خواستار تحرک جدی در این رابطه برای تبادل هیأت بین ایران و ارمنستان شد.


در پایان این دیدار مقرر شد، با سفر نماینده ستاد نانو در ارمنستان، نسبت به معرفی اقلام تولیدی نانوی ایرانی در ارمنستان تحرک جدیدی بین مؤسسات علمی دو کشور آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن

به گزارش قدس آنلاین، یون سوک یئول رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در تماسی تلفنی با فومیو کیشیدا نخست‌وزیر ژاپن بر گسترش روابط، همکاری‌های ۲ جانبه و سه جانبه با آمریکا در بحبوحه تشدید تنش‌ها در اطراف شبه جزیره کره و در منطقه اقیانوس «هند- آرام» تاکید کرد.

این گفت‌وگو بعد از آن انجام می‌شود که فومیو کیشیدا به تازگی با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است.

نخست‌وزیر ژاپن در این تماس تلفنی بر گسترش همکاری‌های ۲جانبه و پرداختن به موضوعات مختلف بین‌المللی از راه تقویت همکاری‌های سه‌جانبه با واشنگتن تاکید کرد.

سران ۲ کشور همچنین توافق کردند که همکاری نزدیک خود در رابطه با مسائل کره‌شمالی توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال گسترش است
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور