Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@20:44:22 GMT

پوستر به دنیا آمدن روی دیوار های شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۲۳۲

پوستر به دنیا آمدن روی دیوار های شهر

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چهارمین فیلم بلند سینمایی عبدالوهاب پس از چهارسال در گروه سینمایی فرهنگ اکران می شود.این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فجر، نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین موسیقی و بهترین تدوین شد.

همچنین جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره وزول فرانسه، منتخب جشنواره های توکیو، شانگهای چین و گرانادا از دیگر حضورهای بین المللی موفق این فیلم به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر «به دنیا آمدن» توسط فرید حامدی طراحی شده است و در این اثر، هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، سپهراد فرزامی، رضا مرتضوی، رویا جاوید نیا و...بازی می کنند.

در خلاصه داستان این فیلم که به تهیه کنندگی محمد احمدی ساخته شده آمده: زن و شوهری در آستانه میانسالگی برای ادامه زندگیشان دچار مشکل می شوند.

عبدالوهاب پیش از این ساخت فیلم «لطفا مزاحم نشوید» را در کارنامه دارد و همچنین در «گیلانه» و «خون بازی»با بانو رخشان بنی اعتماد کارگردانی مشترک داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن عبدالوهاب هدایت هاشمی به دنیا آمدن لطفا مزاحم نشوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از ساعت هشت صبح روز جمعه، ۷ اردیبهشت‌ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «پرویز خان» که بخشی از زندگی مرحوم پرویز دهداری را روایت می‌کند، به تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته شده که پس از حضور در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر و نامزدی در ۹ رشته برای دریافت سیمرغ بلورین و کسب دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه به اکران نوروز رسید.

اکران عمومی این فیلم از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های کشور آغاز شده بود و تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر به تماشای این فیلم رفته‌اند و سه میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان هم فروش داشته است.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پرویزخان» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان اساخته شده ست.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس