Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:50:28 GMT

آخرین اخبار از مناطق سیل زده از زبان وزیرکشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۴۱۳

آخرین اخبار از مناطق سیل زده از زبان وزیرکشور

وزیر کشور با بیان اینکه مرحله مقابله با بحران به اتمام رسیده است، گفت: الآن زمان بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است. شناسایی خسارت‌ها و آسیب‌دیدگان شروع شده و بخشی از خسارت‌ها نیز پرد

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز برای سومین بار برای بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی روند بازسازی این مناطق وارد گلستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت استان‌های سیل‌زده اظهارداشت: در حال حاضر مرحله مقابله را پشت سر گذاشتیم و فقط در خوزستان و شهرهایی مانند آبادان درگیر هستیم که ان‌شاءالله این مسائل نیز حل می‌شود و مشکلی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هشدار وزیرکشور به رسانه‌ها: به قوه قضائیه معرفی می‌شوید واکنش وزیر کشور به ماجرای طلبه همدانی

وزیر کشور گفت: الآن زمان بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است. شناسایی خسارت‌ها و آسیب‌دیدگان شروع شده و بخشی از خسارت‌ها نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده نیز قراردادهایی با بخش‌های مختلف بسته شده است که باید اقدامات اجرایی سریع‌تر آغاز شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل سیل سیل زدگان مناطق سیل زده وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم

وزیر کشور در دومین روز حضور خود در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، پس از بازدید از معابر و منازل درگیر سیلاب، دستورات لازم جهت تسریع در روند خدمات‌رسانی را صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور خود در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، پس از بازدید از معابر و منازل درگیر سیلاب، دستورات لازم جهت تسریع در روند خدمات‌رسانی را صادر کرد.

وزیر کشور عصر روز گذشته از طریق فرودگاه کنارک جهت بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد و پس از بازدید هوایی از نقاط سیل‌زده صعب‌العبور، دستورات لازم جهت تسریع به خدمت‌رسانی به این مناطق را صادر کرد.

همچنین وزیر کشور امروز با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه پمپاژ شماره 3 فاضلاب شهرستان کنارک بازدید کردند.

تلاش‌ها برای تخلیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره سه شهر کنارک که در اثر ورود آب سطحی ناشی از سیل و طوفان شب گذشته از مدار خارج شده است، ادامه دارد. هفت عدد پمپ بزرگ و کوچک در حال تخلیه آب هستند.

صبح امروز نیز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سیستان و بلوچستان به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور محمد کرمی استاندار در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

وزیر کشور در دومین روز از حضور میدانی خود در مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان، از نزدیک فرآیند در حال بررسی امدادرسانی به مردم جنوب استان است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد