Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@17:07:10 GMT

مستمری بازنشستگی و از کارافتادگی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۷۶۷

مستمری بازنشستگی و از کارافتادگی افزایش می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، به پیشنهاد محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز درجلسه هیأت وزیران با موضوع افزایش مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 97 برقرار شده است مطرح و تصویب شد.

براساس مصوبه پایان سال 1397 شورای عالی کار و تصمیمات اتخاذ شده در سازمان تامین اجتماعی، هیأت دولت افزایش مستمری ماهانه مستمری بگیران سازمان مذکور را به شرح ذیل مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تاریخ یکم فروردین ۹۸ مستمری کلیه دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان 1،516،881 تومان (معادل 36.5 درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل) و برای سایر سطوح به میزان 13 درصد مستمری آنان درپایان اسفند سال 97 به علاوه مبلغ ثابت 261،147 تومان افزایش پیدا می کند.

شریعتمداری وزیر رفاه گفت: افزایش مستمری سایر افرادی که مستمری آن ها به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است به ترتیب براساس افزایش‌های مذکور و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ازکارافتادگی مستمری بازماندگان تامین اجتماعی مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳