Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه براى دیدار با نخبگان، اساتید، اعضاى هیئت علمى دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه زاهدان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، آیت الله رئیسى رئیس قوه قضاییه پس از دیدار با علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن براى دیدار با نخبگان، اساتید، اعضاى هیئت علمى دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه زاهدان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی قوه قضاییه دانشگاه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به سرمایه‌گذاری‌های مالی مداوم دانشگاه در شرکت‌هایی که از اشغال فلسطین و نسل‌کشی غزه حمایت می‌کنند، در محوطه چمن دانشگاه تحصن کردند.
 
مینوش شفیق، رئیس دانشگاه از پلیس نیویورک برای متفرق کردن تظاهرکنندگان درخواست کمک کرد و بیان داشت که این اقدام "تهدیدی" برای دانشگاه است.
 
پلیس با ورود به محوطه دانشگاه وارد عمل شد و حدود 108 دانشجو را بازداشت کرد. مدیریت دانشگاه همچنین تعدادی از دانشجویان درگیر در این اعتراض را تعلیق کرد.
 
نگرش شفیق رئیس دانشگاه، بحث درباره محدودیت های «آزادی بیان» را که از 7 اکتبر 2023 علیه دانشجویان فلسطینی در دانشگاه‌های ایالات متحده آغاز شده بود، دوباره به دستور کار بازگرداند.

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • نشست نخبگان فرهنگی زاهدان با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی