Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:40:32 GMT

فوتبال جهان| دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۴۱۱۸

فوتبال جهان| دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است

فوتبال جهان - دستیار سرمربی سابق چلسی به شایعه پیوستن این مرد ایتالیایی به جالوروسی دامن زد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنجلو آلسیو، دستیار وفادار آنتونیو کونته که در تمامی تیم‌های تحت هدایت این مرد ایتالیایی، همراهش بوده است، اعتراف کرد که سرمربی سابق چلسی تحت تأثیر پیشنهاد رم قرار گرفته و حتی اگر این تیم فصل را در 4 رده بالای جدول به پایان نرساند، باز هم ممکن است که به این تیم ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلسیو در مصاحبه با نشریه کوریره دلواسپورت درباره کونته 49 ساله گفت: آنتونیو سرمربی‌ای است که هر کسی دوست دارد تیمش را به او بسپارد. او همیشه گفته به تیمی می‌رود که پروژه‌ای درست و حسابی داشته باشد، پروژه‌ای با اهداف بلند مدت و ارائه ضمانت. آنتونیو پروژه‌ای می‌خواهد که او را به پیروزی برساند و به هیچوجه به دنبال آن نیست که صرفاً مربیگری کند.

فوتبال جهان| کونته به امید رفتن به منچستریونایتد، مذاکراتش با رم را متوقف کرد

دستیار کونته افزود: رم احداث یک استادیوم جدید را در دستور کار دارد اما این تنها یکی از پروژه‌های مورد نظر این باشگاه است. علاوه بر این، رم ترکیبی جوان دارد. با این اوصاف چرا نباید کونته پیشنهاد کار در این تیم را قبول کند. پروژه‌ای که رم به آنتونیو پیشنهاد کرده، طوری است که می‌تواند او را به فکر فرو ببرد. آنتونیو هم آماده شنیدن پیشنهادهای مختلف است. اینکه برای فراهم آمدن شرایط مورد نظر او تضمین‌هایی وجود داشته باشد، خیلی مهم است. آنتونیو مجذوب پروژه رم شده و اینکه رم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا نه تأثیری در نگاهش به این پروژه ندارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آنتونیو کونته آ اس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونیو کونته آ اس رم آنتونیو کونته آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی