Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرج لینکز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس خوب و باقدرت عمل کرده است.

طرفداری - جورج لیکنز پس از تساوی تراکتور مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:

 فکر می‌کنم تراکتورسازی امروز در تمام طول مسابقه، بازی خوبی و باقدرتی انجام داد. همچنین به هواداران‌مان به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادامه راه به آنها نیاز داریم. پرسپولیس هم تیمی است که بالانس خوبی دارد و یکی از تیم‌های خوب لیگ به شما می‌رود.

به نقل از تسنیم، وی افزود:

ما تلاش کردیم تیم‌مان را به سمت بالا هدایت و موقعیت‌هایی ایجاد کنیم، اما پرسپولیس برای ضدحمله برنامه‌ریزی داشت. ما در این بازی موقعیت‌هایی داشتیم و به نظرم لایق پیروزی هم بودیم. با این حال فکر می‌کنم نباید گل می‌خوردیم. باید به محمدرضا اخباری تبریک بگویم که روز خوبی داشت. او با بدشانسی یک گل خورد، اما بعد از آن چند موقعیت خوب را دفع کرد و در یک صحنه هم ما را به بازی برگرداند تا توانستیم گل خورده را جبران کنیم. از طرفی فکر می‌کنم که ما لیاقت این یک امتیاز را داشتیم و شاید حتی اگر ساسان انصاری آن موقعیت را تبدیل به گل کرده بود، می‌توانستیم برنده این بازی باشیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

این مربی بلژیکی همچنین خاطر نشان کرد:

ما در این بازی، نمایش خوبی داشتیم و در ترکیب هم سعی کردیم، به آزادی فرصت بازی بدهیم. نقی‌زاده هم به جای ایمانی به بازی آمد، چون ایمانی یک کارت زرد گرفته بود و امکان داشت باز هم کارت بگیرد. به همین دلیل به او استراحت دادیم و تعویضش کردیم. باید به بازیکنانم بابت بازی خوب‌شان تبریک بگویم. همچنین به آقای برانکو به خاطر عملکرد خوبی که در باشگاه پرسپولیس داشته، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد علت تعویض ایمانی و در واکنش به اینکه این تعویض تاکتیکی نبوده است، گفت:

شما می‌دانید که این تعویض از طرف من تاکتیکی بود. وقتی شما یک بازی به این بزرگی دارید و بازیکن شما کارت زرد دارد، ممکن است اسیر احساسات شود و کارت دیگری بگیرد و محروم شود. به همین دلیل با تعویضی تاکتیکی او را تغییر دادیم.

لیکنز در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه اینکه برخلاف نظر او تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد و به خودش در چهار بازی اخیر چه نمره‌ای می‌دهد، گفت:

ما بازی بزرگی را انجام دادیم. چه در داخل و چه خارج از زمین، این بازی حواشی خودش را داشت. شما می‌توانید به ما نمره خودتان را بدهید، اما من می‌گویم که بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همان‌طور که دیدید، بیرانوند دروازه‌بان آنها چه عملکردی داشت و نشان داد که دروازه‌بانی در سطح بالاست. او توانست واکنش‌های خوبی داشته باشد و علاوه بر واکنش‌های خوب، وقت بازی را هم به خوبی و حرفه‌ای گرفت تا نشان دهد یک دروازه‌بان حرفه‌ای است.

وی در واکنش به اینکه چه نمره‌ای به خودش می‌دهد، اظهار داشت:

من نمی‌توانم پاسخ این سؤال را بدهم. ما باید این را در تیم خودمان بررسی کنیم. آنالیزی که انجام دادیم و بازی‌های ما را در گذشته همه دیدند و من نمی‌توانم به خودمان نمره بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه طبق اشاره خودش علیرضا بیرانوند وقت زیادی را گرفت که در ورزشگاه نیز جو منفی به راه انداخت و با توجه به اینکه سه کاپیتان تیم ملی در ترکیب تیمش حضور دارند بهتر نیست آنها اتلاف وقت را به داور گوشزد کنند، گفت:

ممنون که این سؤال را پرسیدید. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که سعی کنند کارت زرد یا قرمز بچه‌گانه نگیرند. باید از اشکان دژاگه تشکر کنم که بازی خیلی خوبی انجام داد و بسیار توان گذاشت، اما از طرفی او به دلیل کارتی که داشت، محدودیت‌هایی داشته است. از طرفی به بازیکنانم همیشه گفته‌ام که بهتر است کارت بچه‌گانه نکنند. همین‌طور باید بگویم کار دروازه‌بان پرسپولیس حرفه‌ای بود و او قصد داشت با وقت تلف کردن بازیکنان ما را عصبانی کند تا آنها کارت بگیرند. با این حال این بازی هم یک تابلو بسیار زیبا از تیم ما بود که نشان دادیم چگونه عمل کردیم و چه رفتاری از خودمان نشان دادیم. همان‌طور که می‌بینید اکنون من در نشست خبری هستم، اما سرمربی تیم حریف در نشست خبری حضور ندارد.

لیکنز در واکنش به علت تعویض اکبر ایمانی و اینکه اگر تراکتورسازی گل تساوی را نمی‌زد شرایط چگونه بود، خاطرنشان کرد:

در مورد اینکه چرا اکبر ایمانی را در نیمه دوم تعویض کردم، توضیح دادم. اگر دوست داشتید که او کارت زرد دوم را می‌گرفت، ما 10 نفره می‌شدیم و بازی را واگذار می‌کردیم، من حرفی ندارم! اینکه بازیکنی از تعویضش خوشحال شود، طبیعی نیست! کدام بازیکن از تعویض خوشحال می‌شود؟ این تفکر که بازیکن از تعویض ناراحت می‌شود، نشان از تیمی با روحیه برنده است که بازیکنان می‌خواهند برای برد تلاش کنند. این تفکر، انگیزه و جنگندگی را شاید در بازی با سپیدرود نداشتیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد، اظهار داشت:

این همه هواداران برای چه به اینجا آمده بودند یا ما این عملکرد را برای چه انجام دادیم؟ قطعاً امیدواریم اما باید ببینیم که نتایج حریفان ما چگونه است و خودمان چه نتایجی می‌گیریم. با این حال از روندی که بازیکنانم داشتند و از نمایش آنها، راضی‌ام.

ادامه دارد ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین، در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.

او ادامه داد: قطعا استقلال بازیکنان خوبی دارد و کار ما را سخت می‌کند اما به غیر از امتیاز گرفتن به دنبال این هستیم که بازی زیبایی ارائه کنیم. شاید اگر ۱۰ بازی زیبای در طول فصل را بررسی کنید، حداقل ۵۰ درصد از آن متعلق به بازی‌های شمس آذر قزوین است. ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند. امیدواریم فردا هم اینطور باشد و بازیکنان ما به دنبال این هستند که بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کنند. امیدوارم بعد از پایان بازی خوشحال باشیم.

او در مورد سبک بازی استقلال روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی گفت: استقلال نفرات بلندقامت زیادی دارد و سعی می‌کند از این نفرات در محوطه جریمه حریف استفاده کند. در چند بازی اخیر هم اینطور گل زده‌اند اما تمام هدف ما این است که بازی را در زمین حریف داشته باشیم و بیشتر آن را فردا در زمین نشان می‌دهیم.

دقیقی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا هم گفت: متاسفانه امیر شبانی را در بازی گذشته به دلیل مصدومیت‌ از دست دادیم و تا آخر فصل کنار ما نیست که برای او آرزوی سلامتی داریم چرا که به دلیل پارگی رباط صلیبی چند ماه از میادین دور است. همچنین سجاد بازگیر را به دلیل آسیب ابتدای فصل در اختیار نداریم و امیدواریم به خوبی برگردد.

دقیقی در ادامه درباره آینده‌اش گفت: نیم فصل بحث جدایی مطرح بود. وقتی یک مربی قرارداد دارد باید تمام نقل و انتقال او زیر نظر مالکیت باشگاه باشد. آن زمان پستی گذاشتم که ما در فوتبال ایران به آن اعتبار رسیدیم اما برای کسب افتخار نیاز به بودجه بیشتر داریم که استان قزوین فعلا آن پتانسیل را ندارد. در آن زمان بازیکنان خوبمان را از دست دادیم و دوباره برگشتیم که کارمان را ادامه دهیم. اعتبارمان کمی خدشه‌دار شد و با بچه ها که حرف زدیم گفتیم باید آن اعتبار را دوباره به دست بیاوریم. با وجود اینکه کار سخت بود، تمام مجموعه شمس آذر نشان دادیم با تمام کاستی‌ها می‌توانیم در این جنگ نابرابر موفق شویم. امروز در جدول واقعی ششم هستیم. برای من به شخصه مایه افتخار است. برای هر مربی پیشنهاد می‌آید و نام تیم های مطرح هم وجود دارد اما روی بازی های آینده تمرکز می‌کنیم تا دوباره اعتبار شمس آذر خدشه‌دار نشود.

او ادامه داد: می‌خواهم بعد از پایان مسابقات روی پیشنهادات فکر کنم. الان تمام اولویت من شمس آذر قزوین است و تلاش می‌کنم. اینجا از مربیان تیم ملی هم خواهش می‌کنم که نگاه ویژه‌ای روی تیم ما داشته باشند. از برنامه‌های تلویزیونی هم درخواست می‌کنم چون بازیکنانم کیفیت خوبی برای ملی پوش شدن دارند، بیشتر در مورد آنها بحث شود که برخی از بازیکنان ما شایسته این هستند که بیشتر و بهتر در برنامه‌ها دعوت شوند. ما با بودجه ۴۵ میلیاردی مقابل تیم‌های بزرگ ایستاده‌ایم و امیدوارم فردا هم اینطور باشد.

دقیقی درباره اینکه در یکی از مصاحبه‌هایش به نوعی علاقه خود به باشگاه استقلال را مطرح کرده بود، گفت: کلا به کشورم علاقه‌مندم و تمام باشگاه‌های آن را هم دوست دارم. یادم نمی‌آید که چنین مصاحبه‌ای کرده باشم. استقلال و پرسپولیس مانند سپاهان و تراکتور باشگاه‌های بزرگی هستند. کار ما حرفه‌ای است و نگاهم فقط به فوتبال ایران نیست.

او درباره احتمال بازگشت امتیازهای کسر شده از شمس‌آذر هم گفت: بارها صحبت کردم، می‌توان با یک نگاه بهتر این کسر امتیاز را برگردانند چون مورد مشابه داشتیم که امتیاز کسر شده و آن را برگرداندند. ما هم نه به کسی آسیب زدیم و نه آسیب خواهیم زد، لیاقت این بچه هاست که این امتیاز به امید خدا برگردد. بازیکنان با کیفیتی داریم و دیروز هم به آنها گفتم بازی فردا ویترینی برای معرفی بهتر بچه‌ها و مهمترین بازی سال آنهاست. فردا عیار بازیکنان ما معلوم می‌شود و امیدواریم که در شرایط ایده‌آل خود باشند.

سرمربی شمس‌آذر در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان و گمنام عنوان کرد: برای ملوان و آلومینیوم اراک خوشحالم و نفرات خوبی دارند. ما دوست داریم نفرات بهتر و تیمی قوی‌تر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنان قوی‌تری داشته باشم و تیم باید آنها را پرورش بدهد و به این افتخار می‌کنیم. یک تیم هم بازیکنی که می‌خواهد را می‌خرد. ما سعی کردیم از بضاعتمان استفاده کنیم که خداراشکر موفق بوده‌ایم.

«فردا برای برد بازی می‌کنید؟» دقیقی در پاسخ به این سوال گفت: به دنبال بازی باکیفیت هستیم و هر تیمی که این روش را دارد به دنبال خلق موقعیت است. خلق موقعیت نشان می‌دهد که یک تیم به دنبال پیروزی است. شاید شکست بدی هم داشته باشیم چون استقلال تیم بزرگی است اما می‌رویم که با ریسک بازی کنیم. فکر می‌کنم در هر بازی کمترین وقت اضافه را داشته‌ایم و فردا هم به دنبال این هستیم که بازی کنیم و اصلا به فکر وقت‌کشی نیستیم. شاید دو، سه گل هم بخوریم چون یک بازیکن آنها به اندازه کل بودجه باشگاه ماست اما به دنبال بازی زیبا هستیم.

سرمربی شمس آذر در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تراکتور هم گفت: اسم نمی‌برم ولی این تیم‌ها بزرگ هستند. بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز زندگی کردم و علاقه زیادی به مردم آذربایجان دارم و برای تیم تراکتور آرزوی موفقیت دارم که اولین قهرمانی آنها شاید با گل‌های من رقم خورد ولی تمرکزم روی کار خودمان است و کار حرفه‌ای می‌کنم. دایره فوتبالی کشور ما به سمتی رفته که مرغ همسایه غاز است. آنهایی که از همه جا مانده‌اند به اینجا می‌آیند، برایشان تبلیغ می‌کنیم و بعد از ۱۰ بازی که نتیجه نمی‌گیرند، می‌روند و غصه می‌خوریم. شرایط تیم ما سخت بوده و نسبت به داشته‌هایمان باید به تمام ارکان باشگاه شمس آذر خداقوت گفت. مرد می‌خواهد در این شرایط سخت تیم‌داری کند. ببینیم اصلا کسی می‌تواند در شرایط ما تحمل کند یا نه. برای همه تیم‌های بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر جا که پیشنهاد دادند فکر می‌کنیم و مجموع کادر فنی و مدیریت ما به فکر پیشرفت هستیم.

دقیقی در خصوص اینکه استقلال طی هفته‌های اخیر حتی برابر تعریف‌ها از کادر فنی این تیم بیانیه صادر می‌کند، گفت: کاری نداریم. دوستان سوال پرسیدند که آقای نکونام فردا نیستند و نظرمان چیست که گفتم از مفاخر فوتبال ما هستند و ایشان عزت فوتبال ما هستند. برای من بودن و نبودن ایشان روی نیمکت مهم نیست، کار خودمان را می کنیم و به تیم های دیگر کاری نداریم. اگر دوست دارند بیانیه بدهند و اگر دوست ندارند، ندهند. برای ما قابل احترام هستند و فوتبال ایران با تیم‌های بزرگ باید به دنیا معرفی شود تا پله پله شرایط ایده آل شود.

دقیقی درباره اینکه تیمش باید با استقلال و پرسپولیس در هفته های پایانی بازی کند، گفت: مالک ما آقای نجفی می‌گوید که ما دیگر درد اینکه زندگی کنیم را نداریم و به فکر افتخار هستیم. دنبال این نیستیم که تیم ششم، دهم یا هشتم شود. ما کارمان را انجام دادیم و به عنوان تیمی که به لیگ برتر صعود کرده‌ایم، ماندمان قطعی نیست. سال گذشته هم در چنین شرایطی بودیم که شش هفته مانده بود قهرمان شدیم و آقای گل و آقای پاس گل از ما بود اما شش هفته آخر باز هم برنده شدیم. این کار را کردیم چون تیم‌های پایین جدولی با ما بازی داشتند و همه را شکست دادیم. الان هم یک وظیفه داریم تا در این بازی‌هایی که داریم به شایسته‌ترین تیمی که وجود دارد قهرمانی را بدهیم. این یک واقعیت برای مجموعه ماست چون بازی با تیم‌های بزرگ سخت است. ما در همه بازی‌های بزرگ به دنبال این هستیم که خودمان را بیشتر به فوتبال ایران معرفی کنیم.

کد خبر 6081910

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است