Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:21:22 GMT

تجلیل از مدیران و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۷۱۹

حجت الاسلام و المسلمین موسی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی در تشریح اهم برنامه‌های  هفته بزرگداشت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: از جمله ویژه برنامه‌های این هفته دیدار مسئولان و مدیران و مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه مشهد مقدس بود که این دیدار روز گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی همچنین به برگزاری مراسم بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه فردا با حضور تولیت آستان قدس رضوی خبر داد.
  سلیمانی همچنین به برگزاری  مسابقه کتابخوانی از کتاب انسان در قرآن شهیدمرتضی مطهری، مسابقه یادداشت نویسی با موضوع امید و تمدن در آثار شهید مطهری و  تجلیل از مدیران و مربیان برتر عقیدتی سیاسی اشاره کرد.
 وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری در  فریمان در سالروز شهادت این شهید بزرگوار  با حضور رییس صدا و سیما خبر داد.
مسئول عقیدتی سپاه امام رضا(ع) در پایان گفت:  بزرگداشت شهید مطهری در ۴۱۸ حوزه مقاومت سراسر استان و  زنگ سپاس بزرگداشت معلمان با حضور پاسداران در مدارس استان از دیگر برنامه‌ها در این هفته می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا  با اشاره به اینکه از ۸ الی ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران است و برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان برگزار می‌شود گفت: دیدار بانماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از معلمان نمونه و اندیشه ورز، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت و مساجد، حضور در حوزه‌های علمیه، فراخوان آثار مرتبط با شهید مطهری، برگزاری زنگ سپاس در مدارس، پویش مطهر و تجلیل از هادیان سیاسی از برنامه‌های این هفته است.

حجت الاسلام سرایی افزود: دوره‌های عقیدتی سیاسی ما می‌تواند، بسیاری از مشکلات  جوانان را حل کند،مابرای سربازان عزیز برنامه‌های عقیدتی داریم چرا که این ها ذخیره اسلام و انقلاب هستند وآموزش‌های قرآنی و عقیدتی در سپاه نقش اساسی دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهید مطهری شخصیت بی نظیری بود که آثار و تفکرات او در جامعه ما ساری و جاری است اظهار داشت: دعوت از مربیان و هادیان و قاریان قرآنی و فرهنگی با هدف تبیین آثار استاد شهید مطهری و نیزاشنایی با مبانی و اعتقادات دینی در بین پاسداران ما بسیار ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: باید موضوع خود سازی را با حضور عالمان اثر گذار درسپاه ادامه دهیم، سپاه پاسداران تمام تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا را تبیین می‌کند و هر قدر این باور‌های درونی پاسداران و اعتقادانشان قدرتمند شود حضور در میدان اثر گذارتر خواهد بود و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

استاد آیت الله مطهری ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در تاریکی شب در حالی که از یکی از جلسات فکری سیاسی بیرون آمده بود به دست گروه جنایتکار فرقان به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری