Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:25:59 GMT

مراسم بزرگداشت معلم پیشکسوت لرستانی برگزار شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۶۷۵۹

مراسم بزرگداشت معلم پیشکسوت لرستانی برگزار شد+عکس

به مناسب هفته معلم مراسم بزرگداشت استاد اکبر رشنو یکی از معلمان پیشکسوت لرستانی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز به مناسب سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری و هفته معلم مراسم بزرگداشت استاد اکبر رشنو یکی از معلمان پیشکسوت لرستانی باحضور اساتید شعرو ادبیات و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در کانون ادب خرم آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد اکبر رشنو شاعر، نویسنده، تحلیل گر و منتقد ادبی متولد مردادماه 1333 دبیر آموزش و پروش، مدرس  زبان و ادبیات فارسی است که تاکنون سه مجموعه شعرسپید به نام های ماه بر چکاد (منتخب دوسالانه شعر سال 93 در لرستان)، بیجاده ی جنون و زیر خاکستر و 50 مقاله به نثر موزون و نقد و نظر ادبی همچنین کتاب زیر خاکستر در قالب شعر سپید توسط مجموعه رازنهان از این شاعر و نویسنده لرستانی منتشر و به چاپ رسیده است.

 

وی از معلمان پیشکسوت خرم آبادی است که سال های زیادی به را عنوان مدرس در آموزشگاه های لرستان به تدریس پرداخته و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است و از شاعران صاحب سبک در استان لرستان به شمار می رود که به اعتقاد کارشناسان ادبیات در حوزه شعر سپید دستی برآتش دارد و به پاس قدردانی از زحمات این استاد زبان و ادبیات فارسی امروز مراسم بزرگداشت این نویسنده و شاعر لرستانی برگزار شد.

 














انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی لرستانی ها در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه،به عنوان بخشی از خاک کشورمان و شهادت هفت تن از مستشاران ایران اسلامی ،بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی،اقدام به تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی کرد.
مردم ولایی ،انقلابی و همیشه در صحنه ی لرستان در همان ساعات اولیه، با تجمع و سر دادن شعارهای حیدر حیدر، ای رهبر مقتدر تشکر تشکر،سپاه دلاور تشکر تشکر، الله اکبر ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده  خونی که در رگ ماست هدیه به  رهبر ماست،مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از این اقدام غرورآفرین سپاه، حمایت و ابراز خوشحالی کردند.
 لرستانی‌ها در این تجمع‌ها،ضمن حمایت قاطع از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حمله ی صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، فریاد نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • شادی لرستانی ها در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد