Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،مسئول حوزه علمیه خواهران سمنان در دیدار با پاسداران خواهر ساختمان ولایت شهرستان سمنان بیان کرد: این اقدام آمریکا بار دیگر پستی و حقارت او را به جهانیان و به خصوص ملت ایران نشان داد. ذوالفقاری افزود: دشمن هیچوقت چشم دیدن پاسداران و حافظان این انقلاب را ندارند بنابراین طبیعی است که از انقلابیون عصبانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه باید از فرصت جذب سرمایه استفاده بهتری شود، عنوان کرد: حوزه هم در این موضوع می‌تواند همکاری‌هایی با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  در ادامه گفت: مردم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حوزه محور هستند و اقدام‌ها باید با این محوریت شکل بگیرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شورا می‌تواند یک جمع تخصصی، شورایی و حوزوی را تشکیل داده و تصمیم بگیرد، بیان کرد: نباید فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که مردم احساس پس رفت داشته باشند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه حوزه و حرم مطهر روح قم هستند، افزود: اگر به این روح توجهی نشود، هویت شهر قم از بین خواهد رفت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  با اشاره به اینکه باید کادرسازی شکل بگیرد، عنوان کرد: کادرسازی به این معنا است که به تدریج نیرو‌های جوان وارد مجموعه شده و کسب تجربه کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  همچنین با بیان اینکه باید به معماری توجه بیش‌تری شود، بیان کرد: باید در ساخت و ساز‌ها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم گفت: قم سرمایه ارزشمندی در دنیا دارد و می‌تواند در عرصه زیارت گردشگری موفق‌تر عمل کند.

آیت الله اعرافی، قم را یک جهانشهر ویژه و کانون معارف دانست و با اشاره به اینکه بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی و نگاه به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران باشد، تصریح کرد: این نگاه باید گسترش پیدا کند و وضعیت فعلی قابل قبول نیست.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  با اشاره به اینکه باید یک الگوی برآمده از یک ذهن علمی، فنی و الهی داشته باشیم، بیان کرد: باید به صورت عمیق‌تر و جامعه‌تر اقدام کنیم و در این راستا می‌توانیم در معرفی شخصیت‌های برجسته و فنی حوزوی همکاری داشته باشیم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه باید یک حرکت علمی آغاز شود، عنوان کرد: در زمان صفویه یک نابغه علمی در اصفهان حضور داشت که محصول آن معماری‌های شهرسازی اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بافت حرم و اطراف حرم نگاه به تسهیل رفت و آمد زائران و طلاب نیست، تصریح کرد: قم سرمایه ارزشمندی در دنیا دارد و می‌تواند در عرصه زیارت گردشگری موفق‌تر عمل کند.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه تقریبا هیچ نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد که تحصیل کرده‌ای از قم در آن وجود نداشته باشد، یادآور شد: متاسفانه در خود قم نسبت به این جایگاه و قدرت توجهی وجود ندارد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  با بیان اینکه اگر این موضوع‌ها برای مردم نیز تبیین شود موجب افتخار آنها خواهد بود، تصریح کرد: این موضوع‌ها هویت قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی