Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@20:16:01 GMT

استقبال از غرفه های صنایع دستی ایران در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۷۹۴۳

‍‍‍‍‍‍

غرفه های صنایع دستی ایران در هشتاد وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس ایتالیا با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هنرمندان کشورمان در این نمایشگاه که چهارشنبه شب پس از 10 روز به کار خود پایان داد.جلوه هایی از این هنر صنعتی ایرانی را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه قدیمی ترین نمایشگاه در زمینه صنایع دستی در ایتالیا محسوب می شود. در محل سالن اجتماعات نمایشگاه صنایع دستی فلورانس همچنین نشست روز ایران با عنوان «ایران و ایتالیا کاوش بین دو جهان» به ابتکار شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی ازادی (ایتو) و با حضور شمار زیادی از ایتالیایی های علاقه مند به فرهنگ ایران و جمعی از مسئولان ایرانی و محلی ایتالیا برگزار شد.

حسین جلالی رئیس هیات مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اکبر قولی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، عبدالرضا میرفخرایی مدیر مرکز اقتصادی «چیچه»، همراه با ائوجنیو جانی، رئیس شورای استانی استان توسکانا، البرتو برادانینی ، سفیر سابق ایتالیا در ایران و فرانچسکو مارانیو، شهردار شهر مونته سیلوانا از جمله سخنرانان در نشست ایران بودند.

دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: غرفه صنایع دستی ایران ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد