Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:52:06 GMT

پخش نمایش‌های رادیویی به مناسبت روز معلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۰۰۸

پخش نمایش‌های رادیویی به مناسبت روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نمایش رادیویی «ماشه‌ای روی اندیشه» به نویسندگی سهیلا خدادادی، 12 اردیبهشت ساعت 13:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود که فرازی از زندگی استاد شهید مرتضی مطهری است.

در این نمایش هنرمندانی چون مهدی طهماسبی، سیما خوش چشم، سینا نیکوکار، میرطاهر مظلومی، رامین پورایمان و صفا آقاجانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «راز کهنه» نمایش دیگری است که در همین روز ساعت 10:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش به نویسندگی یاسمن شکرگزار، داستان پزشک موفقی است که می‌خواهد برای ادامه تحقیقاتش به خارج از ایران سفر کند، اما ادای دین وی به معلم دوران کودکی‌اش باعث می‌شود او از رفتن منصرف شود و ... سیما خوش چشم، مهدی طهماسبی، ماندانا محسنی  و مجید حمزه از جمله بازیگران این این نمایش رادیویی هستند. این دو نمایش رادیویی به کارگردانی مهدی نمینی مقدم، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری نرگس موسی‌پور به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاد شهید مرتضی مطهری پزشک دین فرهنگ و هنر معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، پویش «معلم من» با هدف تقدیر از مقام شامخ معلم به مناسبت روز معلم و شهادت دکتر مطهری قبل از 12 اردیبهشت ماه آغاز شده است. 

این پویش با هدف آشنا کردن جامعه و دانش آموزان با مقام و ارزش گذاشتن به آموزگاران و معلمان و به منظور ارتقای احترام و تقدیر از این قشر زحمتکش که با عشق و تلاش به پیشرفت و توسعه جامعه کمک می کنند، برپا می شود. 

رادیو نمای پیام و آوا با برپایی این پویش قصد دارد احترام به معلمان را در جامعه ترویج بدهد. همچنین با راه اندازی پویش معلم من در پیشبرد این ایده پیش قدم شده و تلاش دارد مقام معلم را توسعه بدهد. 

علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند در پیام رسان های داخلی به نشانی  radioava@  و radiopayam @ عکس هایشان را ارسال کنند.همچنین به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان در این پویش اهدا خواهد شد. 

هدف از این اقدام تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده معلمان در جامعه است که نقش بسزایی در پرورش و تربیت نسل های آینده دارند.

دیگر خبرها

  • همراهی رادیو پیام و آوا در پویش «روز معلم»
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • «سنگ صبور»، از رادیو نمایش
  • همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی
  • بوشهر؛میزبان سفر رادیویی هفته های ایرانی
  • سفر‌های رادیویی هفته‌های ایرانی آغاز شد