Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:29:44 GMT

احتمال بارش برف در جاده کرج به چالوس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۲۱۱

احتمال بارش برف در جاده کرج به چالوس

سرهنگ گودرزی از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در مسیر کرج به چالوس خبر داد و گفت: بنابر اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارش برف در جاده کرج به چالوس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ رضا گودرزی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس گفت:  بنابر اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارش برف در جاده کرج به چالوس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام خبر محدودیت های ترافیکی در مسیر جاده کرج به چالوس، مطرح کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۲۴ تردد وسائل نقلیه از کرج به مرزن آباد ممنون است؛ همچنین تردد وسائل نقلیه از ساعت ۱۷تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

 

وی ادامه داد: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی البرز انتظار می رود در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف باشیم که در این خصوص در محورهای تونل کندوان این احتمال بشتر است.

 

رئیس پلیس راه استان البرز با توصیه به حفظ نکات ایمنی به رانندگان مطرح کرد: ضروری است رانندگان که قصد عبور از محورهای مواصلاتی جاده کرج به چالوس را دارند، تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مرحله کشوری خسارت سیل مسجد نمایشگاه کتاب تهران مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب جاده کرج به چالوس رئیس پلیس راه البرز محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از مسافران خواست با توجه به احتمال سقوط سنگ، از توقف در حاشیه جاده کوهستانی کرج - چالوس خودداری کنند و گفت: توقف خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است.

وی مطرح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری و باد شدید در البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند. سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، به همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

کد خبر 6084284

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  • جاده کرج چالوس بسته شد
  • جاده چالوس بسته شد