Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@23:22:29 GMT

یک شرط‌بندی دیگر در لیگ یک؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۲۸۷

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد. به گزارش جنوب نیوز، فریبرز محمودزاده در مورد مشکوک بودن یک مسابقه از هفته سی و جهارم لیگ دسته اول به شرط‌بندی و تعیین نتیجه از قبل گفت: مسابقات لیگ دسته اول روز گذشته به اتمام رسید و مسابقات این هفته تاثیری در سرنوشت صعود به لیگ برتر یا سقوط به دسته دوم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مطالبی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد که بر اساس آن برخی مدعی شدند که بازی آلومینیوم اراک و استقلال جنوب تهران (سرخپوشان پاکدشت) در آن شرط‌بندی صورت گرفته است. بر همین اساس با دستور حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای فوری در دفتر ایشان تشکیل شد و به دستور رئیس محترم سازمان لیگ تمامی اسناد و فیلم این مسابقه جمع‌آوری شد و در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفت.

وی ادامه داد: من خودم شخصاً با جناب تورک ریاست محترم کمیته اخلاق صحبت کردم و کمیته اخلاق به پرونده این بازی ورود می‌کند. همانطوری که پیش از این نیز در رسانه‌ها عنوان شده بود با دستور مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال و جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ کارگروه ویژه‌ای برای سلامت مسابقات فوتبال تشکیل شده است که در این زمینه کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: ریاست محترم کمیته اخلاق نیز در این زمینه اعلام کرد باید صبور باشیم و در صورت اثبات بحث شرط‌بندی در این مسابقه مطمئن باشید که با اشد مجازات با متخلفین برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهل و پنجم لیگ جهانی کاراته کامبت با عنوان KC45 DUBAI و سری چهارم مسابقات جوجیتسو پیت سابمیشن موسوم به Pit Submission Series 4، اول اردیبهشت ماه در استادیوم ۵ هزار نفری تنیس دوبی برگزار خواهد‌ شد.

در دسته سنگین‌وزن، پویا رحمانی، نخستین مدال‌آور طلای تاریخ ایران در کشتی ساحلی در برابر 'کاینان دوراته' برزیلی که ۹ بار قهرمانی جوجیتسوی جهان را در کارنامه خود دارد قرار خواهد‌ گرفت.

در دسته پر‌ وزن، علی زرین‌فر، عضو سابق تیم ملی موی‌تای، نایب قهرمان بازی‌های جهانی ۲۰۱۷، قهرمان بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۱۷ و قهرمان سازمان مبارزه کونلون در سال ۲۰۲۳، در برابر 'هوآنگ شوارلو' چینی، دیگر مبارز با تجربه سازمان مبارزه کونلون و مبارز پیشین سازمان وان، مبارزه خواهد ‌کرد.

در دسته خروس‌ وزن، علی معتمد، مبارز پیشین سازمان وان نیز به مصاف 'آدام نوی' الجزایری-فرانسوی، دیگر مبارز اسبق این سازمان و دارنده دو عنوان قهرمانی جهان موی‌تای آماتور (ایفما) خواهد ‌‌رفت. این برای نخستین‌بار است که کاراته کامبت مسابقات خود را در خاورمیانه برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال