Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@02:31:50 GMT

مدل موی جدید «شارلیز ثرون»

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۴۰۹

به گزارش پارس نیوز، مدل موی جدید «شارلیز ثرون» در تلاش برای جوانتر شدن!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جدید پارس پارس نیوز مدل موی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی از اولین روزهای حضور در وزارت ورزش و جوانان تاکید داشت افرادی که به عنوان سرپرست برای اداره فدراسیون‌ها انتخاب می‌شوند، باید بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

او در احکامی که برای سرپرستان صادر می‌کرد، تاکید داشت که به منظور رعایت عدالت، آنها حق حضور در انتخابات را ندارند و در هفت ماه حضورش در رأس وزارت ورزش این قاعده هم رعایت شده است. این تاکید که با استقبال جامعه ورزش هم روبه‌رو و باعث شده انتخابات ١١ فدراسیون با آرامش و به دور از هیاهوی همیشگی برگزار شود، با تصمیم مهدی مبینی برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی دچار چالش شد؛ تصمیمی که با ورود سریع وزیر ورزش سرنوشت متفاوتی نسبت به دیگر فدراسیون‌ها به خود گرفت.

هاشمی تنها دقایقی پس از اعلام نامزدی مبینی برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی برای اینکه سیاست بی طرفی‌ وزارت ورزش را ادامه دهد، «حسین مطیعی» را جایگزین مبینی کرد تا با این ورود نشان دهد در تداوم این سیاست جدی است و تاکید او برای بی‌طرفی در انتخابات فدراسیونها شعار نیست و برای اجرای این سیاست، کارمندان وزارت ورزش هم مستثنی نیستند.

احتمالا این واکنش و عدم مماشات با تصمیم مبینی، درس عبرتی برای دیگر نفراتی باشد که با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست انتخاب می‌شوند اما برخلاف حکمی که برای آنها صادر می‌شود، سودای رقابت با دیگر نامزدها به سرشان می‌زند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889105

دیگر خبرها