Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان با محوریت نسخه الکترونیک گفت: یکپارچه سازی نرم افزار‌های خدمات بیمه‌ای در شرکت‌های بیمه گر امکان پذیر نیست بلکه باید استاندارد سازی خدمات شود.

وی افزود: برای ما صرفه جویی در هزینه‌های کشور اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات نسخه الکترونیکی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • کروکی‌‌ کاغذی حذف می‌شود
  • سفر به سوریه با ویزای الکترونیکی امکان‌پذیر می‌شود
  • ثبت انواع قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس امکان‌پذیر است
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه‌ تکمیلی بازنشستگان