Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@17:20:26 GMT

جشنی به رنگ سادگی...

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۱۰۴

جشنی به رنگ سادگی...

اینجا شهر رویاها؛ جمعیت انبوهی در حال وارد شدن هستند، برخی کودکان دست پدر و مادر خود را گرفته‌اند و آرام و قرار ندارند برای رفتن به شهری رنگارنگ، عده‌ای هم وسایل پیک نیک خود را در سبدهایی همراه با فلاسک چایی آورده‌اند و منتظر سایر دوستان خود هستند تا به اتفاق آنها پای در این سرزمین بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میزبانی شهر رویاها از آدم‌هایی از جنس عزت و امید و بالندگی بسیار متفاوت تر از همیشه است؛ در چهره تمام آنها سادگی و صداقت موج می زند، فراد زحمتکش و شریفی که زیبایی و پاکیزگی شهرمان مدیون تلاش آنها است آری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آنها کارگران شهرداری اصفهان بودند، ژن‌های خوب شهر و کشورمان که با دستانی پینه زده کار می‌کنند، عرق می‌ریزند و البته به سخت‌کوشی خود می بالند تا با رزق حلال امرار معاش کنند.

کارگران به یُمن «روز کارگر» به شهر رویاها دعوت شده بودند تا ساعاتی را به دور از دغدغه کار و تلاش در کنار خانواده‌های خود تفریح کنند و شاد باشند.

کارگران همراه با خانواده خود پس از رسیدن به شهر رویاها، پس از دریافت پذیرایی و بلیت مخصوص استفاده از وسایل شهربازی رویاها، وارد جشن باشکوهی شدند، اجرای نمایش تئاتر طنز، مسابقه‌ای ویژه کارگران، اجرای موسیقی زنده و ... از دیگر بخش‌های برنامه بود. تا آخرین لحظه پایان جشن هیچ صندلی خالی نشد و شاد بودن در تک تک افراد به خوبی دیده می‌شد که این خود گواهی بر رضایت آنان از این برنامه بود.

پس از دو ساعت اجرای برنامه‌های شاد، کارگران همراه با خانواده‌های خود برای استفاده رایگان از وسایل بازی شهر بازی رویاها محل برگزاری جشن را ترک کردند تا شبی به یاد ماندنی در دفتر خاطرات خود ثبت کنند.

احمد باقری یکی از کارگران منطقه چهار شهرداری اصفهان است که ۲۰ سال سابقه خود را افتخاری بزرگ می‌داند به ایمنا می‌گوید: اگر امشب ما را به اینجا دعوت نمی‌کردند شاید تا همیشه فرزندان من در آرزوی آمدن به این شهربازی بودند، خداروشکر شهرداری به کارگران هم توجه می‌کند و حقوق ما را به موقع پرداخت می‌کند.

علیرضا مختاری کارگر منطقه دو شهرداری می‌گوید: چند روز پیش فهمیدم که شهرداری می‌خواهد برای ما جشنی بگیرد، وقتی به خانه رفتم و به خانواده‌ام گفتم، خیلی خوشحال شدند، می‌خواهم دعا کنم برای سلامتی آنهایی که در شهرداری مدیر هستند و ما کارگران را می‌بینند.

علی قنبری از دیگر کارگران شهرداری است، البته تا می‌خواست لب به سخن باز کند، همسرش زبان به کلام گشوده و می گوید: تا حالا اینجا را ندیده بودیم جشن خیلی خوبی بود همه از دیدن آن لذت بردیم، خیلی خندیدیم؛ ما نیاز به تفریح داریم، بچه‌های ما مدت‌ها بود که آرزو داشتند به این شهربازی بیایند، خدارو شکر آرزویشان امشب برآورده شد.

اقدامی ماندگار در تاریخ فعالیت شهرداری اصفهان

«علیرضا نصر اصفهانی» نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز کارگر اظهار می‌کند: کارگران نیروهای شریف، زحمتکش و نجیب شهرداری اصفهان به شمار می‌روند.

وی ادامه می‌دهد: اینکه کارگران تلاشگر شهرداری پس از برنامه ویژه شب یلدا که در تمام مناطق شهرداری آیین باشکوهی همزمان با این شب برگزار شد، برای دومین بار در این مکان تفریحی گردهم آمده‌اند، جزء اقدامات بی‌نظیر و ماندگار شهرداری اصفهان است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن و امکان استفاده رایگان از شهر رویاها برای ۳۰ هزار نفر از کارگران شهرداری همراه با خانواده‌های خود، تصریح می‌کند: به خاطر ندارم جمع عظیم کارگران همراه با خانواده تاکنون به چنین برنامه‌هایی دعوت شده باشند.

وی تاکید می‌کند: این برنامه‌ها برگزار می‌شود تا ثابت کنیم برای مدیریت شهری اصفهان کارگران بسیار باارزش و گرامی هستند، زیرا اگر امروز شهری سرسبز و سرزنده داریم که در کشور حرف اول را می‌زند مرهون زحمات افراد شرافتمندی است که امروز با نام «کارگر» در کوچه پس کوچه‌ها و پارک‌های عریض و طویل شهر مشغول خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

نصر اصفهانی می‌گوید: یکی از حلال‌ترین حقوق‌های پُر خیر و برکتی که به سمت زندگی نیروهای شهرداری سرازیر می‌شود، حقوق کارگران است و حتما از این مسیر و با این حقوق، فرزندانی تربیت خواهند شد که به لحاظ تخصصی، اخلاقی همچنین آینده‌داری از موفق‌ترین فرزندان کشور ایران هستند.

پنج شب جشن ویژه خانواده ۳۰ هزار نفری کارگران شهرداری

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در این باره به ایمنا می‌گوید: با توجه به وسعت و گستردگی کلانشهر اصفهان، کارگران خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های وابسته شهرداری اصفهان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا شهری زیبا، سرسبز و پاکیزه دارای تمام شاخصه‌های مطلوب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی خدماتی است و فعالیت‌های آن به صورت ۲۴ ساعته بوده، اظهار می‌کند: کارگران زحمت‌کش شهرداری در بخش‌های مختلفی همچون جمع‌آوری پسماند، رفت و روب، فضای سبز و ... از سحرگاهان تا شامگاهان ایثارگرانه تلاش می‌کنند تا شهری زیبا و پاکیزه داشته باشیم، از این رو با توجه به شرایط کاری آنها برنامه‌هایی برای تقویت روحیه این قشر زحمت‌کش پیش‌بینی شد تا بتوانیم قدردان بخشی از زحمات آنها باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه می‌دهد: برای نخستین بار مدیریت شهری شهرداری اصفهان تصمیم گرفت به منظور قدردانی از خدمات کارگران شهرداری، ایجاد نشاط و شادابی در بین آنها و تقویت روحیه این قشر تلاشگر، جشن باشکوهی همراه با ایجاد امکان استفاده از شهر رویاها به صورت رایگان برای آنها همراه با خانواده‌هایشان به مدت پنج شب برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه هر شب پذیرای شش هزار نفر از کارگران و خانواده آن‌ها در شهر رویاها هستیم، خاطرنشان می‌کند: در مجموع طی پنج شب ۳۰ هزار نفر از کارگران شهرداری اصفهان همراه با خانواده خود از برنامه‌های شاد و امکانات تفریحی شهر رویاها به صورت رایگان استفاده خواهند کرد.

وی می‌گوید: این نخستین بار است که شهرداری اصفهان تصمیم گرفته تا کارگران را اینگونه در برنامه‌های شاد و تفریحی شریک کند، از این رو امیدوارم که این اقدام به روحیه همبستگی، هم‌افزایی و ایجاد شادی و نشاط در آنها کمک کند.

امیری تاکید می‌کند: شهرداری اصفهان همواره سعی داشته تا به امکانات مورد نیاز کارگران در بخش‌های مختلف توجه کند البته در این ایام نیز تلاش‌های زیادی برای رفع دغدغه‌های کارگران انجام داده است.

گزارش از، راضیه کشاورز خبرنگار سرویس شهر خبرگزاری ایمنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز کار و کارگر شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان