Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@21:21:31 GMT

ریو فردیناند و تجربه‌ای جدید در منچستر یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۳۴۵

به گزارش ایلنا، ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد با اد وودوارد جلسه‌ای برگزار کرده و پس از این جلسه فردیناند احتمالا به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه یونایتد منصوب خواهد شد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل از دیدار اخیر ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد با اد وودوارد، نایب‌رییس اجرایی و مدیر اول این باشگاه خبر داد و گفت وودوارد مصمم است فردیناند را به باشگاه برگرداند و از او در یک پست رده ‌بالا استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی‌میل می‌گوید احتمال اینکه فردیناند به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب شود وجود دارد.

از چهار سال پیش که فردیناند کفش‌های خود را آویخت، خانواده گلیزر، مالکین باشگاه منچستریونایتد همیشه تمایل داشته‌اند که با او ادامه همکاری بدهند اما این همکاری تا کنون به دلیل شرایط و اتفاقات مختلف عملی نشده است اما حالا به نظر می‌رسد زمان بازگشت فردیناند به باشگاه محبوبش فرا رسیده باشد.

یونایتد در حال حاضر مشغول تغییر ساختار باشگاه است و قصد دارد کسی را به‌عنوان مدیر ورزشی منصوب کند تا روی استراتژی باشگاه در نقل و انتقالات نظارت داشته و در همکاری با سرمربی در مذاکرات با بازیکنان هدف و دیگر باشگاه‌ها حضور و مدیریت داشته باشد. اد وودوارد علاقه زیادی به ریو فردیناند داشته و معتقد است فردیناند به دلیل سابقه طولانی‌اش در باشگاه یونایتد و همچنین تجربه‌ای که از فعالیت‌های اقتصادی دارد می‌تواند برای این پست بهترین گزینه باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیگ برتر جزیره ریو فردیناند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)

عصر ایران - فردیناند پورشه، یکی از مشهورترین توسعه دهندگان خودرو در قرن بیستم، در 30 ژانویه 1951 درگذشت. بیشتر مردم او را به عنوان پدر فولکس واگن بیتل و بنیانگذار شرکت خودروسازی پورشه می شناسند.

اما فردیناند پورشه همچنین به واسطه ثبت چند پتنت پیشگامانه در صنعت خودروسازی، موفقیت در مسابقات و نوآوری هایی مانند معرفی نخستین خودرو هیبریدی و نخستین خودرو تمام چرخ محرک شناخته شده است.

فردیناند پورشه در 3 سپتامبر 1875 در شهر مافرزدورف، بخشی از اتریش-مجارستان در آن زمان و وراتیسلاویتس کنونی در جمهوری چک، متولد شد. پورشه پس از شاگردی به عنوان قلع ساز نزد پدرش، در سال 1893 در شرکت برق بلا ایگر اند کو در وین، اتریش مشغول به کار شد. در آنجا وی یک موتور الکتریکی توپی چرخ را توسعه داد. پس از آن، وی در کارخانه جیکوب لونر اند کو در اتریش مشغول به کار شد و هرچه بیشتر این فناوری را توسعه داد.

یکی از نتایج همکاری پورشه و لونر معرفی نخستین خودرو الکتریکی لونر-پورشه مجهز به فناوری موتور توپی چرخ بود. این خودرو در نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1900 معرفی شد. چهار موتور توپی چرخ هر یک با خروجی 1500 وات، یک نسخه ویژه لونر-پورشه که به صورت سفارشی ساخته شده بود را به حرکت در می آوردند و آن را به نخستین خودرو تمام چرخ محرک جهان تبدیل کردند.

در همان سال پورشه نخستین خودرو هیبریدی کاملا کاربردی را توسعه داد که به نام لونر-پورشه میکست (Mixte) شناخته می شد. این وسیله نقلیه چهار موتور الکتریکی در هر توپی چرخ را با یک پیشرانه بنزینی ترکیب می کرد. با این وجود، وزن زیاد (حدود 1800 کیلوگرم) یک اشکال بزرگ در طراحی بود.

لونر-پورشه شیز (Chaise) یکی دیگر از محصولات همکاری فردیناند پورشه و لونر بود. این خودرو از باتری نیرو می گرفت و به دو موتور الکتریکی در توپی چرخ های جلو مجهز بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کارخانه روزانه 600 پورشه تحویل می دهد!/ کیفیت بالای خط تولید را از نزدیک مشاهده کنید(+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • صحبت های ریو فردیناند در مورد دوران اوج رونالدو نازاریو / زیرنویس فارسی
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد