Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:25:14 GMT

پیشنهادات وزارت نیرو برای مدیریت بار در تابستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۸۱۱

پیشنهادات وزارت نیرو برای مدیریت بار در تابستان

یک مسئول در صنعت برق گفت:طرح‌هایی با عناوین ذخیره عملیاتی، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار، تعمیرات و تعطیلات سالانه و تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده به تولیدکنندگان پیشنهاد شد.

مجید خانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید و ضرورت همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تولید کنندگان و صنعتگران گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو جهت مدیریت مصرف برق، علاقمند هستیم با یاری مشترکان و جلب مشارکت آنها در طرح‌های تشویقی، با تعامل مشترک میزان مصرف را در تابستان مدیریت نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره برق قرچک ادامه داد: در جهت رفاه حال مشترکین و تأمین برق پایدار برای همگان در تابستان، طرح‌هایی با عناوین ذخیره عملیاتی، طرح کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار، طرح تعمیرات و تعطیلات سالیانه و تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده؛ پیشنهاد شده است و انتظار می‌رود صاحبان صنایع با انتخاب یکی از طرح‌ها بر اساس شرایط واحد تولید خود، با امضای تفاهنامه در این طرح‌ها مشارکت نمایند.

وی تصریح کرد: این امر سبب خواهد شد تا واحدهای تولیدی علاوه بر بهره مندی از پاداش مربوطه، در جهت کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از آسیب احتمالی ناشی از فشار به شبکه و تأسیسات برقی اقدام نمایند.

مدیر منطقه برق قرچک با اشاره به عقد تفاهم نامه با مشترکان بخش‌های مختلف به میزان ۲۶ مگاوات اظهار امیدواری کرد: صاحبان صنایع صنعتی این شهر نیز همچون سایر شهرک‌های صنعتی استان در این طرح‌های ملی مشارکت نمایند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی