Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:52:09 GMT

۱۴۳ معلم برتر لرستانی در هفته معلم تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۰۷۴۸

۱۴۳ معلم برتر لرستانی در هفته معلم تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۴۳ معلم برتر استانی، منطقه‌ای و کشوری این استان در هفته معلم تجلیل می‌شوند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا زینی‌وند ظهر امروز در دیدار معلمان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان  اظهار داشت: با توجه به جشنواره‌های مختلفی که در طول سال داریم عملکرد و اقدامات معلمان در طول سال مورد توجه قرار گرفته و از آنان تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 98-97 در دو مرحله به‌صورت نمادین از معلمان تجلیل کرده‌ایم، افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب از 357 معلم به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل کردیم و هم‌چنین در هفته بزرگداشت مقام معلم نیز از 143 نفر تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تأکید بر اینکه 108معلم برگزیده و توانمند منطقه‌ای، 20 نفر معلم برتر در سطح استان و یک نفر هم معلم نمونه کشوری که سهمیه استان لرستان است تجلیل می‌شود، عنوان کرد: هم‌چنین  پنج ایثارگر، سه خانواده شهید، پنج نفر از مدارس غیردولتی، یک نفر از پیشکسوتان و پنج نفر از بازنشستگان نیز در روز بزرگداشت معلم تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: ایشان در فرمایشات‌شان فرمودند که معلمان و آموزش‌وپرورش کارهای ثمربخش و ارزشمندی در طول تاریخ حیات انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که عده‌ای می‌خواهند آموزش‌وپرورش را کم‌ارزش جلوه بدهند.

تجلیل از 20 معلم جهادگر در استان خوزستان1000 فرهنگی قم همزمان با هفته معلم تجلیل می‌شوندمعلمان بازنشسته و شاغل هم‌زمان با هفته معلم در اهر تجلیل و تکریم می‌شوند

زینی‌مقدم گفت: همه دستاوردهای نظام  کشور و انقلاب مرهون و مدیون آموزش‌وپرورش است، بنا و اساس همه ابعاد توسعه کشور حاصل فکر، اندیشه و خلاقیت  معلم است و این حرف گزافی نیست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امروز همه موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف نتیجه کار و تربیتی‌ست که معلمان و آموزش‌وپرورش انجام داده‌اند، در عرصه جهاد جوانانی که امروز انقلاب و دوران هشت دفاع مقدس را ندیدند معجزه‌هایی که در عرصه‌های مختلف می‌آفرینند و دفاع آنان از حریم کشور نتیجه کارهای بزرگی بوده که آموزش‌وپرورش در تربیت نسل جوان انقلاب انجام داده‌است.

زینی‌مقدم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعبیری فرمودند که معلمان ما جهادگران فی سبیل‌الله در عرصه علم و دانایی هستند که انسان‌ها را از ظلمت به‌سوی نور رهنمون می‌کنند، اظهار داشت: ایشان نکاتی را در خصوص سند تحول بیان کردند که ریل‌گذاری خوبی در آموزش‌وپرورش انجام شد و باید به این اقدامات اکتفا نکنیم بلکه باید تمام برنامه‌های این سند محور کار دستگاه تعلیم‌وتربیت باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در جامعه محقق و نیز بتوانیم اهداف متعالی آموزش‌وپرورش را در جامعه جاری کنیم.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم همواره در جامعه برجسته و پذیرفته شده است و در نظرسنجی‌ها فرهنگیان، مورد اعتمادترین قشر در جامعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم آینده درخشانی را برای کشور و جامعه رقم بزنیم باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه، نقش خطیر آموزش و پرورش را در توسعه امیدآفرینی در جامعه به درستی نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در تمام مدارس این استان، بزرگداشت مقام معلم توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و این از معدود مراسمی است که مردم در صحنه حضور دارند.

مولوی اضافه کرد: در هر منطقه آموزشی نیز یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که اغلب در این برنامه‌ها از زحمات بازنشستگان فرهیخته قدردانی می‌شود هرچند زحمات ۳۰ ساله معلم را نمی‌توان در یک مراسم پاس بداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان یک ویژه برنامه، معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی نیز برگزار می‌شود که معلمان دارای ویژگی شاخص و بارز، معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ۴۵ معلم نمونه منطقه‌ای و ۳ معلم استانی نیز در این هفته تقدیر خواهد شد.

مولوی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات اضافه کرد: مقرر است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین به صورت مستمر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال نیز مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر جمع آوری خواهند شد.

مولوی تاکید کرد: در استان مرکزی ۱۷ هزار معلم در بیش از ۲ هزلر مدرسه تدریس می‌کنند.

کد خبر 6088510

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه