Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین زرگر معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان اینکه هفتمین دوره المپیاد مهارت‌های امدادی دانش آموزان هلال احمر در مرحله استانی در سمنان در حال برگزاری است گفت: این مسابقات در دو بخش پسران و دختران با شرکت ۸ تیم که هر تیم شامل ۱۴ نفر است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این تیم‌ها در مراحل قبل در مدرسه بعد از آن منطقه‌ای و شهرستانی رقابت کرده و به مرحله استانی راه پیدا کرده اند افزود: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن سطح ایمنی، کاهش خطر پذیری در مدارس و تکمیل ظرفیت‌های خود امدادی دانش آموزان است.

زرگر تصریح کرد: این مسابقات در ۸ آیتم خونریزی، شکستگی اسکان، آتل بندی، ظرفیت‌های عمومی، کتبی و حمل مصدوم در حال برگزاری است.

انتهای پیام / گ

المپیاد مهارت های امدادی دانش آموزان هلال احمر در سمنان برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این سانحه تصادف مقارن ساعت ۳:۳۰ صبح ۲ کیلومتر پایین‌تر از روستای حیران و در حوزه استحفاظی گیلان اتفاق افتاد.
به گفته قویدل مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل دراین حادثه پنج نفر کشته و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

نیرو‌های امدادی هلال احمر اردبیل بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و به کمک نیرو‌های امدادی گیلان پس از سه ساعت تلاش سرنشینان گرفتار شده را از اتوبوس بیرون کشیدند  و ۱۱ نفر را به مراکز درمانی اردبیل اعزام و ۷ مجروح هم به مرکز درمانی آستارا منتقل کردند. این اتوبوس از تبریز عازم رشت بود.

علت وقوع این حادثه هنوز اعلام نشده و کارشناسان پلیس راه گیلان دلیل آن را بررسی می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت