Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رعدی مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: آخرین اردوی تیم ملی فوتسال بانوان قبل از اعزام به تورنمنت روسیه با تمرینات منظم در صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌شود و بازیکنان شرایط روحی خوبی دارند. بعد از هر سه جلسه تمرین برای بانوان برنامه استخر، شنا و ریکاوری گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در تورنمنت روسیه با رقیبان قدرتمند اروپایی بازی می‌کنیم، اما به دنبال نتیجه نیستیم، کادر فنی تیم ملی برنامه‌های بلند مدت خودش را دنبال می‌کند، ما به مراتب نشان داده ایم که از تیم‌های آسیایی یک سر و گردن بالاتر هستیم و اکنون رو در روی قوی‌ترین تیم‌های دنیا قرار می‌گیریم.

اسامی ۱۴ بازیکن را مشخص کرده ایم

مشاور فنی تیم ملی فوتسال گفت: خوشبختانه در این اردو اخیر بازیکنی آسیب ندید و هیچ مصدومی هم در تیم نداریم، ما اسامی ۱۴ بازیکن اعزامی به تورنمنت روسیه را مشخص کرده ایم، اما چون هنوز سه جلسه تمرین دیگر داریم و پنج با ۶ ملی پوش ما بازیکنان جوان هستند که نمی‌خواهم روحیه آن‌ها خراب شود، نامی از ملی پوشان اعزامی به روسیه نمی‌برم.

پیشنهاد مربی بدنسازی را به فدراسیون فوتبال داده ام

رعدی افزود: حیدرزاده مربی بدنسازی فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی بانوان است و کادر فنی تیم ملی فوتسال پیشنهاد حضور این مربی را در اردو‌های آماده سازی داده است، اما حیدرزاده با تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال به ویتنام رفته بود و نتوانست در کنار ما باشد، بازیکنان باید تحمل کنند تا این مشکل حل شود کادر فنی هم پیگیر این مسئله است. در این مدت هم کار بدنسازی با توپ را در دستور کارمان قرار داده ایم.

بازیکنان باتجربه دست جوانان را گرفتند

رعدی در پایان گفت: از بازیکنان باتجربه تیم مانند فرشته کریمی، فاطمه اعتدادی، سارا شیربیگی، فرشته خسروی و نسیمه غلامی تشکر می‌کنم که دست بازیکنان جوان و تازه وارد تیم را گرفتند و به خوبی آن‌ها را به سمت خودشان جذب کردند که جوان‌تر‌ها هم  چیز‌ی یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید:

خسرویار و شاگردانش به ایران بازگشتند

عبدی: آینده‌ای بهتر در انتظار تیم ملی فوتبال بانوان است/ دختران ما دیگر ترس و واهمه ندارند

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج مسابقات به این شرح است:

گرجستان ۲ - ۱ جمهوری آذربایجان
پرتغال ۴ - ۰ اسلوونی
اسپانیا ۲ - ۱ پاراگوئه
رومانی ۳ - ۲ آلبانی
چک ۳ - ۱ مجارستان
صربستان ۵ - ۵ روسیه

دیگر خبرها

  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال