Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از استانداری اردبیل ، ماریا موسوی روز پنجشنبه در نشست مشترک مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ، امور اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان و خانواده استانداری ها در وزارت کشور با اشاره به لزوم تقویت احزاب و افزایش مشارکت سیاسی بانوان، تصریح کرد: دولت دکتر روحانی، بستر لازم را برای فعالیت تشکل های سیاسی فراهم نموده و باید درخصوص حضور و فعالیت بانوان در تشکل های سیاسی و سمن ها، برنامه ریزی و اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشکر از حمایت و تاکید دولت درخصوص ارتقا بانوان در استان ها گفت: با حمایت های استاندار اردبیل در سال گذشته برای اولین بار 2 نفر معاون فرماندار زن در این استان منصوب شدند.
3006/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اجتماعی و فرهنگی انتخابات خانواده وزارت کشور بانوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های مدیران استان در سال جاری دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های محوله تأکید کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات 11 اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق 4 مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرا کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد افزود: با برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بابصیرت با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثر بود که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات 11 اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال