Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:23:10 GMT

زیرساخت‌های بندری در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۱۸۶۲

زیرساخت‌های بندری در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستاد ظهر پنجشنبه در بازدید از زیرساخت‌های بندری جنوب استان بوشهر اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های دریایی در سطح کشور را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز اقدامات خوبی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های دریایی و بهبود شرایط حمل و نقل دریایی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به جایگاه و ظرفیت ویژه جنوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وجود این ظرفیت‌ها، تقویت زیرساخت‌های بندری در این قسمت ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به منظور بررسی شرایط و برنامه‌ریزی بهبود وضعیت اسکله شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دیر به جنوب استان بوشهر سفر کرد.

راستاد در سفر یک روزه خود به جنوب استان بوشهر ابتدا به اسکله عسلویه سرکشی می‌کند، سپس به شهرستان کنگان می‌رود و بعد از آن نیز برای بهبود وضعیت اسکله دیر به این شهرستان می‌رود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روز رئیس سازمان بنادر و دریانوردی را همراهی می‌کند و رسیدگی به مشکلات اسکله شهرستان‌های مذکور را از نزدیک نظارت می‌کند.

کد خبر 4606444

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲ نشان از عزم و جدیت مدیریت و کارکنان آن برای پویایی بیشتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، محمدحسین علامه عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه سفر خود به بندر امام خمینی(ره) با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)،  انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری را از دستاوردهای قابل توجه در بنادر خوزستان توصیف و آن را ناشی از توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به آن عنوان کرد.

علامه در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد دریا محور توسط مقام معظم رهبری گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده دار دبیرخانه سیاست های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن، در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی با اشاره مجموعه اقدامات و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به ویژه در حوزه افزایش درآمدها و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در تداوم این موفقیت ها در سال ۱۴۰۳ این اقدامات همچنان با قوت هر چه بیشتر تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت جشنواره شهید رجایی برای ارائه و تبیین اقدامات و عملکرد یک ساله دستگاه های اجرایی گفت: ثبت و ضبط دقیق و جامع مستندات و گردآوری آنها و ارائه در این جشنواره می تواند جایگاه این بندربزرگ تجاری کشور را برای افکار عمومی تبیین کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)