Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در نشست مشترک با معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور و با نمایندگان استان، اظهار داشت: بزرگترین حسن اجرای این طرح هم افزایی تمام مراکز آموزش عالی استان است.

دکتر شجاعی افزود: طرح آمایش آموزش عالی که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ارائه شده است توسط نمایندگانی از مراکز آموزش عالی استان با هدف بومی سازی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دغدغه های استان برای اجرای این طرح نیز به مرکز جهت برطرف سازی ارسال می شود تا نگرانی در مورد اجرای طرح در استان وجود نداشته باشد.

در این نشست معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور هم اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی در بخش های دولتی و غیردولتی در قالب یک مدیریت یکپارچه در اختیار استان است.

دکتر شریعتی نیاسر افزود: امکانات آموزشی پراکنده ای در سطح کشور وجود دارد که با اجرای این طرح می توانیم برای بهره مندی از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مراکز آموزش عالی هم افزایی ایجاد کنیم.

وی مطرح کرد: مراکز آموزش عالی که از حد استاندارد پایین هستند با قرارگرفتن در کنار هم و تحت مدیریت واحد استان می توانند یک مجموعه آموزشی تشکیل دهند و با پرهیز از موازی کاری از ظرفیت یکدیگر بهره مند شود.

براساس این گزارش در حاشیه برگزاری این نشست دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی با همراهی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور و مجمع نمایندگان استان از مجتمع آموزشی عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین بازدید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی استاندارد خراسان شمالی معاون وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:

به مناسبت گرامیداشت روز ملی نان و گندم (۳۱ فروردین) کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان راه اندازی شد. 

امید جهان نژادیان افزود: این کانون با هدف ارتفای دانش و توانمندی‌های مربوط با صنعت غله و نان و آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این بخش ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان ادارات کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان در جهت آموزش و ارتقای صنعت غله و نان استان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور