Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی نفتکش: نفتکش ایرانی به علت نقص فنی به بندر جده عربستان هدایت شد / تمامی ۲۶ خدمه این کشتی در سلامت کامل هستند / شایعات درباره آلودگی زیست محیطی و نشت محموله کشتی کذب محض است

شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: یک نفتکش ایرانی به علت نقص فنی در دریای سرخ و از کار افتادگی موتور به بندر جده عربستان به عنوان نزدیک‌ترین بندر ایمن هدایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انتخاب»، صبح روز سه شنبه (۱۰ اردیبهشت ۹۸) حدود ساعت هشت و ۳۵ دقیقه به وقت ایران یکی از کشتی‌های ناوگان این شرکت که در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حرکت بود به علت آبگرفتگی موتورخانه به ناچار از ادامه مسیر بازماند که بلافاصله با هدایت کمیته اضطرار شرکت و تدابیر لازم از سوی پرسنل، کشتی در وضعیت با ثبات قرار گرفت و به هیچ یک از پرسنل آسیبی وارد نشد.

بروز نقص فنی در این نفتکش، موجب آبگرفتگی موتورخانه و به تبع آن از کار افتادن موتور شد.

تمامی ۲۶ خدمه این کشتی نفتکش در سلامت کامل هستند و به منظور رفع مشکل و انجام اقدامات لازم، کشتی با هماهنگی مقامات مربوطه به بندر جده عربستان به عنوان نزدیک‌ترین بندر ایمن هدایت شد.

بر اساس این گزارش، خبر‌های منعکس شده در خصوص آلودگی زیست محیطی و نشت محموله کشتی کذب محض است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام سعید تابش‌نیا؛ سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، نشست این کمیته برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان ایران برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و کارنامه مربیان خارجی از کشور‌های صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در نشست بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال