Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ۹۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی در جشنواره جابربن حیان شرکت فعال داشتند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نمایشگاه استانی جابربن حیان پیش‌از ظهر امروز با حضور رضوان حکیمزاده‌ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مسئولان استانی و دانش‌آموزان در دبستان استقلال این شهر گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های وزارت متبوع شعار سال «مهارت‌آموزی، رقابت‌زدایی و شادی و نشاط» مبنای کار قرار گرفت، اظهار داشت: در اولین روز هفته معلم این رسالت در قالب نمایشگاه جابربن حیان در کردستان نمود عینی یافت.

صدیقه عبداللهی افزود: در راستای تحقق سند تحول بنیادین که یکی از دستاوردهای ارزشمند آن جشنواره جابربن حیان است، این جشنواره با تأکید بر آموزش و پژوهش در استان کردستان برگزار شد.

تهران| جشنواره جابربن حیان در اسلامشهر به روایت تصویر84 هزار دانش‌آموز ‌‌همدانی در جشنواره جابربن حیان شرکت کردندبیرجند| هشتمین جشنواره استانی جابربن حیان در خراسان جنوبی افتتاح شد

وی با ذکر اینکه 92 هزار دانش‌آموز ابتدایی در جشنواره مرحله شهرستانی و آموزشگاهی جابربن حیان شرکت داشتند، گفت: این تعداد معادل 60 درصد دانش‌آموزان است که در این جشنواره حضور فعال داشته‌اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان با ذکر اینکه دانش‌آموزان با 40 هزار پروژه به صورت گروهی در جشنواره شرکت داده شدند، خاطرنشان کرد: 70 اثر به مرحله استانی راه یافت.

عبداللهی در پایان با تأکید بر اینکه این جشنواره فرصت تجربه کردن را برای دانش‌آموزان لذت‌بخش می‌سازد که این جشنواره زمینه‌ساز خلق این فرصت می‌گردد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا کنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا یا زندگی با آیه‌ها شرکت کرده‌اند.
بهنام محمدیان با بیان اینکه این طرح در خصوص حفظ آیات منتخب قرآن کریم و ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم بوده است، افزود: آموزش و پرورش این برنامه را با محوریت دانش‌آموزان اجرایی کرده و علاقه مندان می‌توانند، برای ثبت نام تا ۳۱ فروردین به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از نواحی و مناطقی که به لحاظ اجرای کیفی طرح بیشترین مشارکت را داشته باشند تقدیر قرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا