Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کمپانی AMD راجع به همکاری با سونی برای ساخت PS5 صحبت کرده است.

طرفداری – هرچه به زمان عرضه کنسول PlayStation 5 نزدیک‌تر می‌شویم جزئیات فنی جدیدی از این کنسول منشر می‌شود. در یکی از جدیدترین اظهار نظرها راجع به کنسول PS5، مدیرعامل کمپانی AMD از همکاری با سونی در ساخت کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن ابراز خرسندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت Gamespot، یکی از اولین اطلاعات افشا شده راجع به پلی‌استیشن بعدی سونی این بود که در ساخت این کنسول از یک تراشه AMD استفاده خواهد شد. به تازگی، لیسا سو، مدیرعامل کمپانی AMD راجه به همکاری با سونی گفته است:

ما این افتخار را داریم که در ساخت نسل بعد کنسول PlayStation با کمپانی سونی همکاری داشته باشیم. این یک همکاری طولانی مدت با سونی بوده است. ما عاشق بازی‌های ویدیویی هستیم. به نظر ما بازی‌های ویدیویی در طولانی مدت تجارت خیلی خوبی ایجاد کرده‌اند. چیزی که برای آن با سونی همکاری کرده‌ایم، قطعه‌ای است که به کارشان می‌آید، به عنوان یک سس مخصوص برای PS5. این همکاری افتخاری بزرگ برای ما محسوب می‌شود. ما در ارتباط با کاری که نسل بعدی PlayStation انجام خواهد داد هیجان‌زده هستیم. خوشحالیم که در آن مشارکت داشتیم.

تراشه AMD که در ساخت PS5 از آن استفاده شده، از نسل سوم سری رایزن است. این تراشه دارای هشت هسته است و از میکروچیپ‌های هفت نانومتری Zen 2 استفاده می‌کند. تراشه AMD همچنین فناوری صدای سه بعدی را نیز در اختیار PS5 قرار می‌دهد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: ۱۰۱۷ خانواده متقاضی طرح ۴ فرزندی قانون جوانی جمعیت هستند که در سال گذشته ۴۶۴ مورد پالایش قرار گرفتند که به تمامی این مشمولان زمین رایگان اعطا شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان اصفهان، ساخت بیمارستان را در این شهر نیاز اصلی مردم دانست وگفت:با پیگیری‌های مستمر این شرکت عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی در این شهراسمال قوت گرفته است و مدت زمان اجرای آن سه ساله پیش بینی شده است.
رحیمی افزود: طرح‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث ۳ باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و مرکز محله، تکمیل آسفالت و ۲۰ پروژه طراحی شهری در شهر بهارستان در دست اجراست.
وی گفت: همچنین برای سرعت در اجرای قطار شهری بهارستان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل طرح‌های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح‌های دولت برای خانه دار شدن مردم رسالت اصلی این شرکت است.

دیگر خبرها

  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت انگشت مصنوعی انعطاف‌پذیر بدون اتصال مکانیکی