Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:37:43 GMT

توسعه زیرساخت های ارتباطی در کرمان ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۰۸۱

توسعه زیرساخت های ارتباطی در کرمان ضروری است

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: موانع اصلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمان در حوزه زیرساخت ها است.
وی تاکید کرد: اگر زیرساخت های لازم فراهم نشود، نمی توان از فواید فناوری های نوین و نقش آن در توسعه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمان اظهار امیدواری کرد: با توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان شاهد استفاده هر چه بیشتر از رسانه های نوین در استان کرمان باشیم.
فدائی با بیان اینکه رسانه و فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات موضوع بسیار مهم و تخصصی است، تاکید کرد: این 2 مهم در سرعت توسعه و گسترش توسعه کشور و استان نقش مهمی دارند و لازم است که از این امکان برای توسعه استان استفاده کنیم.
وی به ویژگی های رسانه های نوین اشاره و بیان کرد: تعاملی بودن و داشتن ارتباطات دو سویه، ناهمزمانی پیام دهنده و پیام گیرنده و ظرفیت بالای رسانه های نوین از جمله این ویژگی ها است.
استاندار کرمان گفت: تعاملی بودن و داشتن ارتباطات دو سویه رسانه های نوین باعث می شود تصمیمات در حوزه های مختلف را به کارشناسان عرضه کرده و نظرات آنها را دریافت کنیم و می توانیم تصمیمات را به نقد گذاشته و اشکالات احتمالی آنها را رفع کنیم.
3029/7440
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور اظهار کرد: پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌و کارها در پنج شهر بزرگ استان سمنان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها بزرگ‌ترین پروژه در تاریخ ارتباطات کشور است، اضافه کرد: با این پروژه سرعت‌های هزار مگابیتی را می‌توان به مردم ارائه کرد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان سمنان قرار داشته است که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در پنج شهر استان، تصریح کرد: به زودی اجرای پروژه در ۱۶ شهر دیگر استان نیز شروع می‌شود و توافق‌نامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه در تمام شهرهای استان سمنان امضا شده است.

کد خبر 747446

دیگر خبرها

  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد