Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:10:44 GMT

تبلیغات گوشی پیکسل ۳ در فیلم Avengers: Endgame !

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۵۵۷

تبلیغات گوشی پیکسل ۳ در فیلم Avengers: Endgame !

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد بسیاری در سراسر جهان مدت‌ها بود که منتظر قسمت بعدی و در واقع بخش نهایی سری فیلم‌های Avengers بودند. اکران این فیلم به تازگی شروع شده و افراد زیادی به دیدن آن رفته‌اند. استقبال از این فیلم به قدری زیاد بوده است که ممکن است پس از حدود ۱۵ سال رتبه اول فهرست برترین فیلم‌های imdb تغییر کند و Avengers: Endgame در جایگاه اول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چیزی که می‌خواهیم از آن صحبت کنیم بازیگرها یا فروش این فیلم نیست. ما می‌خواهیم بگوییم اگر این فیلم را تماشا کرده‌اید پس گوشی جدید گوگل با نام پیکسل ۳ را نیز در آن دیده‌اید.

اگر بگوییم که فردی در این فیلم با در دست داشتن گوشی پیکسل ۳ گوگل از بعضی شخصیت‌های فیلم می‌خواهد که از او عکس بگیرند، چیزی از داستان را لو نداده‌ایم. تبلیغات این محصول به وسیله فیلم انتقام جویان حدود یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن در کنفرانس توسعه I/O در روز سه‌شنبه ۷ مه صورت گرفته است.

اگر برایتان سوال شده است که این گوشی چگونه توانسته در فیلم Avengers: EndGame حضور داشته باشد، باید بگوییم که این شرکت احتمالا از شیوه تبلیغ متقابل استفاده کرده است. دلیل آن هم وجود دستکش ثانوس (Thanos) شخصیت منفی این فیلم در نتایج گوگل است. اگر شما نام این فرد را جستجو کنید این دستکش ظاهر می‌شود و با کلیک بر روی آن نیمی از نتایج صفحه شما پاک می‌شوند. این دقیقا همان کاری است که در فیلم Avengers: infinity war ثانوس انجام داد.

این اولین باری نیست که تولیدکنندگان تلفن همراه از دنیای مارول و سینما برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۸ شرکت LG یک تم IronMan را برای گوشی به نام Voyager ارائه کرد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۲.۸۱ اینچی، یک کیبورد QWERTY و یک مروگر HTML بود.

بیشتر بخوانید: تغییراتی جذاب در محیط سرویس Gmail گوگل

انتهای پیام/

بازی افتخاری گوگل پیکسل ۳ در فیلم Avengers: EndGame!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلترینگ گوگل پلی اظهار کرد: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین